خرمشهر - ايرنا - امام جمعه خرمشهر گفت: تبعيت از ولايت فقيه ، دفاع و اطاعت پذيري از امام و رهبري از ويژگي مهم شهدا است.

به گزارش ايرنا حجت الاسلام سيدعبدالنبي موسوي فر دوشنبه در آيين سومين سالگرد تدفين شهداي گمنام دانشگاه علوم و فنون دريايي در سالن آمفي تئاتر اين دانشگاه اظهار داشت: شهدا در طول دوران زندگي خود ولايت فقيه، اطاعت از امام و رهبري و دفاع از كيان جمهوري اسلامي را در اولويت كار خود قرار دادند.
وي تبعيت از رهبر معظم انقلاب را تنها راه رسيدن به اهداف كلان انقلاب اسلامي، دانست و گفت: شهداي گرانقدر ما هر جا كه تصميم گيري كلان مي شد وظيفه خود را به نحو احسن عمل مي كردند.
امام جمعه خرمشهر با اشاره به خروج آمريكا از برجام اظهارداشت: از صدر اسلام تاكنون هر كجا كه موفقيتي حاصل نشده ناشي از اطاعت نكردن از فرمان ولايت بوده و امروز هر جا فرمان امام را مقدم كرديم پيروز ميدان بوده ايم.
وي با بيان اينكه گروه مذاكره كننده كشورمان با غربي ها معتقد بودند اگر قدرت آمريكا را نپذيريم نمي توانيم كار را پيش ببريم گفت:اين خلاف واقع است و مشكلاتي كه در كشور مي بينيم در سايه همين كارشكني هاي آمريكا و چند كشور است.
حجت الاسلام موسوي فر افزود: تا زماني كه تبعيت محض از دشمنان نداشته باشيم محال است دشمنان دست از سر ما بردارند.
به گزارش ايرنا در اين آيين كه جمعي از مسئولان محلي شركت داشتند ضمن تجليل از خانواده هاي شهداي مدافع حرم خرمشهر به شهداي گمنام دفن شده در دانشگاه علوم و فنون دريايي اداي احترام شد.
7100/7165/ 6037