خرمشهر - ايرنا - معاون هماهنگ كننده قرارگاه كربلا گفت: با توجه به فرمايشات رهبر معظم انقلاب آمريكا دولت عهدشكن هست و قابل اعتماد نيست و خروج آن از برجام قابل پيش بيني بود.

سردار پاسدار عباس يوسفي دوشنبه در حاشيه آيين سومين سال تدفين شهداي گمنام در دانشگاه علوم و فنون دريايي خرمشهر در گفت و گو با خبرنگار ايرنا با گراميداشت 58 شهيد دانشجوي شهرهاي آبادان و خرمشهر افزود: استكبار چه در جنگ سخت و چه در جنگ نرم به دنبال براندازي نظام مقدس اسلامي بوده و هست.
وي با بيان اينكه آمريكا هيچ وقت به تعهدات خود عمل نكرده بيان داشت: بنا به تعبير رهبر معظم انقلاب، آمريكا دولتي نيست كه به آن اعتماد شود و خروج آن از برجام واضح و روشن بود.
معاون هماهنگ كننده قرارگاه كربلا افزود: امروز مردم عزيز به ويژه دانشگاهيان و قشر فرهيخته بايد بدانند كه به آمريكا اعتماد نكنيم و به دنبال ايجاد وابستگي و سرسپردگي نباشيم.
يوسفي با بيان اينكه ما داشته هاي زيادي در مملكت خود داريم، گفت: مسئولان و جوانان با برنامه ريزي، علم آموزي و تجربه اي كه در جامعه كسب خواهند كرد بهترين هاي كشور خواهند شد.
وي شناخت ترفند هاي دشمن را از راهكارهاي مقابله با جنگ نرم عنوان كرد و افزود: جنگ نرم يكي از اصلي ترين نبرد سنگين با دشمن بوده و اميد است با مديريت اسلامي و انقلابي و بهره گيري از توانمندي داخلي بتوانيم در اين نبرد پيروز شويم.
وي اظهار داشت: امنيت و افتخارات امروز نظام مقدس جمهوري اسلامي مديون تلاش ها، رشادت ها و جان فشاني هاي شهيدان است.
وي زنده نگه داشتن ياد و خاطره شهيدان را مهم خواند و گفت: عزت و آرامش امروز و ثبات در كشور مرهون حماسه ها و تلاش شهداي گرانقدر به ويژه شهداي مدافع حرم است.
به گزارش ايرنا آيين سومين سالگرد گراميداشت تدفين 2 شهيد گمنام با حضور جمعي از مسئولان محلي و استاني در دانشگاه علوم و فنون دريايي برگزار شد و در اين آيين ضمن تجليل از خانواده هاي شهداي مدافع حرم خرمشهر به شهداي گمنام دفن شده در دانشگاه علوم و فنون دريايي اداي احترام شد.
7100 /6037