تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۸

زنجان - ايرنا - 'سيد ولي موسوي' ازسوي اعضاي مجمع هيات اسكواش استان زنجان و با كسب اكثريت آرا ماخوذه به مدت چهار سال ديگر به عنوان رئيس هيات اين رشته ورزشي زنجان انتخاب شد.

به گزارش ايرنا، موسوي روز سه شنبه /25 ارديبهشت/ در مجمع انتخابات هيات اسكواش استان زنجان كه در سالن جلسات مجموعه ورزشي انقلاب زنجان برگزار شد به اتفاق آرا و با كسب 16 راي موافق به مدت چهار سال ديگر سكان هدايت اين هيات را برعهده گرفت.
اين مجمع با حضور 'مسعود سليماني' رئيس فدراسيون و علي خليلي مديركل ورزش و جوانان استان زنجان و ديگر اعضا برگزار شد و موسوي تنها نامزد براي تصدي اين سمت بود.
خليلي به ضرورت استعداديابي در رشته اسكواش تاكيد كرد و گفت: اسكواش رشته ورزشي نوپا و جذابي است و چنين رشته هايي به طور معمول با اقبال مواجه شده و به موفقيت نايل مي شوند.
محمد علي حمزه پور، معاون ورزش اداره كل ورزش و جوانان استان زنجان هم در اين جلسه گفت: ورزش اسكواش در استان روزهاي خوبي را سپري مي كند و با مجموعه شرايط فعلي آينده خوبي را براي اين رشته در زنجان متصور هستيم.
رئيس هيات اسكواش استان زنجان گفت: هم اكنون 73 ورزشكار در اين استان به صورت سازمان يافته در رشته اسكواش فعاليت دارند.
سيد ولي موسوي افزود: از سال 93 تا 96 اسكواش زنجان در ليگ دسته يك نمايندگاني را داشته است و سال گذشته از بانوان زنجان نيز در ليگ يك حضور يافتند.
7312/8068