اروميه- ايرنا- مديركل روابط عمومي و امور بين الملل استانداري آذربايجان غربي گفت: 40 نفر از ثبت نام كنندگان سامانه 111 از ساعت 16:30 تا 21:30 امروز/ سه شنبه/ با استاندار ديدار كردند و به بيان مشكلات و ديدگاه هاي خود پرداختند.

حسام شيرازه محبت شامگاه سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا با اشاره به اينكه امروز چهارمين ديدار مردمي استاندار آذربايجان غربي برگزار شد، افزود: ثبت نام كنندگان بر اساس اولويت و زمان بندي به اين ديدارها دعوت مي شوند.
وي افزود: ديدارهاي مردمي استاندار آذربايجان غربي هر ماه يكبار برگزار مي شود و متقاضيان مي توانند با ثبت نام در سامانه 111 در اين ديدارها حضور يابند.
مديركل روابط عمومي و امور بين الملل استانداري آذربايجان غربي گفت: سامانه تلفني 111 امكان پيوند 2 سويه بين مردم و دولت مردان را فراهم كرده است و مردم اين استان مي توانند از هر گوشه استان با تماس تلفني مسائل، مشكلات و پيشنهاد خود را با استاندار آذربايجان غربي در ميان بگذارند.
وي افزود: حضور مديران كل ستادي در كنار استاندار نيز بر اساس مشكلات درج شده در سامانه 111 مشخص مي شود و در ديدار روز جاري مديران كل جهاد كشاورزي، بنياد شهيد، دانشگاه علوم پزشكي، محيط زيست، بهزيستي، راه و شهرسازي حضور داشتند و به مشكلات مردمي در اين حوزه ها رسيدگي كردند.
شيرازه محبت ادامه داد: اين مشكلات توسط دفتر بازرسي استانداري آذربايجان غربي به طور جدي پيگيري و سپس نتايج حاصله به استاندار آذربايجان غربي گزارش مي شود.
به گزارش ايرنا برقراري ارتباط 2 سويه و تنگاتنگ بين مسئولان و مردم از حقوق متقابل بين آنان و مورد تاكيد دين مبين اسلام است؛ اگرچه برقراري ارتباط چهره به چهره هنوز نيز از موثرترين انواع ارتباطات به شمار مي رود اما به دليل سختي ها و پيچيدگي هاي زندگي امروزي و تحولات چشمگير و شگرف عصر ارتباطات، كانال هاي ارتباطي متنوع و كم هزينه اي براي برقراري ارتباطات بوجود آمده است.
مركز ارتباطات مردمي با تغيير ساختار ارتباطات مردمي در كشور تحولي عظيم را در برقراري كمي و كيفي ارتباطات ايجاد كرده كه افتتاح پروژه ملي سامد 111 جزو آنهاست.
يكي از مجاري شبكه يكپارچه ارتباط مردم با دولت (سامد) در سراسر كشور اين سامانه تلفني است كه همه آحاد ملت مي توانند ايده ها، پيشنهادها، انتقادها، شكايت ها و درخواست هاي خود از دولت را با آن مطرح كنند.
در واقع هدف از راه اندازي اين سامانه، تمهيد شرايط لازم براي برقراري ارتباطات موثر و كارآمد و نيز پاسخگويي سريع و صحيح به مسائل و مشكلات مردم در رابطه با دستگاه هاي اجرايي است.
در دولت تدبير و اميد با راه اندازي سامانه سامد، مردم بدون دغدغه، مشكلات، انتقادها، پيشنهادها و نظرات خود را به كارشناسان حاضر اعلام مي كنند و تمامي آنها به دست مسوولان مي رسد تا زمينه برطرف شدن اين مشكلات و اجراي نظرات در صورت امكان فراهم شود.
8135/3072