تهران - ایرنا - قرعه كشی مرحله یك چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا دقایقی پیش برگزار شد و تیم های فوتبال استقلال و پرسپولیس به ترتیب به مصاف السد و الدحیل از كشور قطر می روند.

به گزارش ایرنا، قرعه كشی مرحله یك چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا از ساعت 12 و 30 دقیقه امروز چهارشنبه در محل كنفدراسیون فوتبال آسیا در مالزی برگزار شد.
باشگاه های استقلال و پرسپولیس از ایران و السد و الدحیل از كشور قطر به عنوان نماینده های غرب آسیا و همچنین كاشیما آنتلرز از ژاپن، سوون سامسونگ و چونبوك موتورز از كره جنوبی و تیانجین از چین، چهار نماینده شرق آسیا هستند.
بر اساس قرعه كشی انجام شده استقلال در دیدار رفت میزبان السد قطر است و پرسپولیس نیز در دیدار رفت میهمان الدحیل قطر خواهد بود.
همچنین كاشیما آنتلرز ژاپن به مصاف تیانجین از چین می رود و در دیگر دیدار چونبوك موتورز و سوون سامسونگ نمایندگان كره جنوبی با یكدیگر رقابت خواهند كرد.
دیدارهای دور رفت 5 و 6 شهریور ماه و بازیهای برگشت نیز 26 و 27 شهریور ماه سالجاری برگزار خواهد شد تا تیم های راه یافته به نیمه نهایی مشخص شوند.
در آخرین قوانین كنفدراسیون فوتبال آسیا، پس از مصاف تیم های شرق آسیا با یكدیگر و غرب با هم در لیگ قهرمانان، در نهایت یك نماینده از هر كدام دیدار فینال را برگزار می كنند.
ورزشی**9029**1597