تاریخ انتشار: ۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۱

همدان- ایرنا- رئیس پلیس راه استان همدان گفت: بر اثر واژگونی یك دستگاه تراكتور در روستای گنبدان شهرستان كبودرآهنگ، راننده این وسیله نقلیه جان باخت.

سرهنگ رضا عزیزی روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: این سانحه ظهر امروز و زمانی رخ داد كه راننده این وسیله نقلیه در حال شخم زدن زمین كشاورزی بود و به علت رعایت نكردن اصول ایمنی و قرار گرفتن در مسیر ناهموار، تراكتور وی واژگون شد.
رئیس پلیس راه استان همدان توضیح داد: تراكتور بر خلاف دیگر خودروها فاقد فنر است بنابراین در صورت قرار گرفتن در ناهمواری به سرعت واژگون می شود.
سرهنگ عزیزی تاكید كرد: رانندگان این وسیله نقلیه باید از تردد با سرعت بالا، دور زدن نابهنگام و قرار گرفتن در زمین های دارای پستی، بلندی و ناهمواری پرهیز كنند.
وی اضافه كرد: تراكتور فاقد حفاظ ایمنی بوده و در صورت واژگونی بلافاصله راننده و افرادی كه بر روی گلگیر و اهرم انتهای این وسیله نشسته اند دچار جراحت شدید شده یا جان می بازند.
به گزارش ایرنا امسال این دومین حادثه ای است كه به علت واژگونی تراكتور راننده آن جان می بازد و سانحه نخست در روستای 'چهاردولی' اسدآباد رخ داده بود.
7526/2090