یزد - ایرنا - معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری یزد گفت: تولید و اشتغال پایدار و مفید با همكاری بخش خصوصی و پیگیری مسوولان به عنوان برنامه های مهم دولت در صدر امور مدیران استان قرار دارد.

علی زینی وند روز سه شنبه در سفر به مهریز در بازدید از تعدادی واحدهای صنعتی و تولیدی این شهرستان با قدردانی از تلاش های انجام شده در این راستا به اهمیت تولید اشاره كرد و افزود: دولت برای تحقق اشتغال مولد و مفید قدم های خوبی را برداشته است و با جدیت برنامه های خود را در استان انجام می دهد.
وی به اهمت جلب مشاركت بخش خصوصی و سرمایه گذاران در انجام طرح های تولیدی، اقتصادی و گردشگری اشاره كرد و بر همكاری مسوولان و ایجاد زمینه برای حضور جدی آنها در مناطق مختلف استان تاكید كرد.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار یزد امروز از تعدادی واحدهای تولیدی و گردشگری مهریز بازدید كرد و از نزدیك در جریان مشكلات آنها قرار گرفت.
زینی وند در این سفر از واحدهای تولید كاشی ، لوله پلی اتیلن ، شركت دانش بنیان و واحدهای گردشگری ‌و تفریحی مهریز بازدید كرد و رسیدگی به وضعیت آنها را خواستار شد.
چهار هزار نیرو كار در 120 واحد تولیدی و صنعتی مهریز اشتغال دارند.
شهرستان مهریز با 50 هزار نفر جمعیت دارای یك شهر، یك بخش مركزی با پنج دهستان و 467 آبادی و روستاست و مركز آن در 30 كیلومتری جنوب شهر یزد واقع است .
7541/ 2047/