سنندج - ایرنا - سرپرست سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری سنندج گفت: نرخ های جدید كرایه تاكسی در این شهر با افزایش 10 تا 15 درصدی اعلام و به رانندگان ناوگان حمل و نقل شهری ابلاغ شد.

امیر جمشید نژاد روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: براساس نرخ های جدید مصوب شده امسال نرخ كرایه تاكسی در مسیرهای مختلف این شهر بین 10 تا 15 درصد نسبت به نرخ های سال قبل افزایش پیدا كرده است.
وی با بیان اینكه برچسب نرخ های جدید كرایه در بین رانندگان تاكسی توزیع می شود، افزود: رانندگان موظف هستند نسبت به نصب آن در معرض دید مسافران اقدام كنند.
جمشیدنژاد تاكید كرد: براساس نرخ های جدید بیشترین كرایه مربوط به مسیر میدان نبوت به ناحیه منفصل نایسر و بالعكس با 15000 ریال و كمترین نرخ نیز مربوط به مسیر میدان انقلاب به میدان آزادی با 5000 ریال است.
وی با اشاره به اینكه این نرخ جدید از امروز به صورت قانونی قابل اجرا است، یادآور شد: از ساعت 24 هر شب تا 6 صبح 30 درصد به نرخ های اعلام شده، اضافه خواهد شد.
جمشیدنژاد از شهروندان خواست در صورت مشاهده هر گونه شكایت و مغایرت در دریافت كرایه ها مراتب را از طریق سامانه پیامكی 100002040 به واحد رسیدگی به شكایات مردمی این سازمان اطلاع دهند.
ناوگان حمل و نقل درون شهری سنندج متشكل از بیش از سه هزار دستگاه تاكسی است كه در مسیرهای مختلف درون شهری به صورت خطی و گردشی خدمات ارائه می كنند.
شهر سنندج مركز استان كردستان بیش از 500 هزار نفر جمعیت دارد.
7348/9102