بجنورد-ایرنا- رئیس مركز نوآوری دانشگاه بجنورد گفت: نخستین رویداد 'داستان موفقیت' در این دانشگاه با حضور 120 نفر از دانشجویان و استاتید برگزار شد.

امین امیری روز یكشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این رویداد برای نخستین بار توسط مركز نوآوری دانشگاه بجنورد در دستور كار قرار گرفت و در آن شركت كنندگان با فرصت های كسب و كار و اشتغال زایی آشنا شدند.
وی تصریح كرد: آموزش و ترویج كارآفرینی و آموزش موفقیت از محورهای كلیدی این رویداد است.
رئیس مركز نوآوری دانشگاه بجنورد خاطرنشان كرد: ارتقاء سطح دانش و مهارت در كسب موفقیت های فردی و راهكارهای ایجاد نگرش مثبت اندیشی، روحیه نوآوری و مثبت گرایی از مهم ترین موضوعات مورد نظر در داستان موفقیت است.
وی گفت: دانشجویان و دانش آموختگان دانشگاهی، فعالان كسب و كارهای فناور محور، دانش آموزان و علاقه مندان به كارآفرینی و راه اندازی استارتاپ، صاحبان كسب و كارهای نوپا و سنتی و فعالان حوزه كارآفرینی و استارتاپ ها از مخاطبان این رویداد هستند.
وی خاطرنشان كرد: محمد حسین محسنی، بنیانگذار استارتاپ پازلی، حامد اكبری، بنیانگذار استارتاپ پی-گام و معین قدسی، بنیانگذار مركز شتابدهی رایزآپ خراسان شمالی و هم بنیانگذار استارتاپ واكاویك در این رویداد حضور داشته و به تبادل تجربه های خود پرداختند.
مدیر 'رایز آپ'، مركز شتابدهی به كسب و كارهای نوپای خراسان شمالی نیز گفت: داستان موفقیت، یك رویداد نیمروزه است كه در آن صاحبان كسب و كارها در یك گفت و گوی صمیمی به انتقال تجربیات و فراز و نشیب های كاری خود می پردازند.
سید معین قدسی اظهار داشت: ایجاد ارتباط موثر و پیوسته جامعه با الگوهای موفق، اشتراك گذاری تجربه های ارزشمند و الهام گرفتن از تجارب زندگی افراد موفق از اهداف این رویداد است.
7185/ 6042