قصرشیرین - ایرنا - امام جمعه قصرشیرین گفت: امام خمینی (ره) شخصیتی برجسته ، عارفی بزرگ و سیاستمداری والا بودند كه نه تنها متعلق به ملت ایران بلكه متعلق به جهان بشریت است.

به گزارش خبرنگار ایرنا ، حجت السلام علی ملكی روز دوشنبه در آیین بزرگداشت ارتحال امام خمینی (ره) كه در مسجد امام حسین (ع) با حضور مردم و مسئولان قصرشیرین برگزار شد ، افزود: امام خمینی (ره) یك شخصیت معنوی و الهی داشتند كه در حوزه علمیه امام صادق (ع) تزكیه نفس انجام داده و به درجات عالی رسیدند.
وی اظهارداشت: امام خمینی (ره) تمام هم و غم خود را احیای دین خدا و اجرای احكام الهی می دانستند و ایشان بت شكن تاریخ بودند و بت پرستی مدرن را نابود كردند.
امام جمعه قصرشیرین گفت: امام راحل طاغوتیان را درهم شكستند و تفكر الهی را در دنیا ایجاد كردند و با آن روحیه معنوی كه داشتند به دنبال آزادی برای بشریت بودند.
حجت الاسلام ملكی افزود: زمانی كه ظلم و ستم بر بشریت حاكم شده بود ، این شخصیت الهی با تمام این تفكرات مبارزه كردند تا انسان به آزادی به معنای حقیقی خود برسد.
وی ادامه داد: تفكر امام راحل آزادی بشریت به معنای واقعی و برپایی شریعت آل محمد (ص) و اسلام حقیقی در سراسر دنیا بود كه نامه ایشان به گورباچف بیانگر این مطلب است كه در راه خدا همه چیز خود را فدا كردند.
وی گفت: امروز امام خامنه ای راه امام راحل را با قدرت و تفكر الهی خود در جهت دفاع از مظلومان و ایستادگی در برابر سران استكبار ادامه می دهند.
امام جمعه قصرشیرین ، شجاعت ، ساده زیستی ، زهد و خدا پرستی را مهمترین ویژگی ها بارز امام خمینی (ره) عنوان كرد و افزود: امام همواره خود را یك طلبه می نامید و با همین لباس طلبگی رژیم طاغوت را سرنگون كرد.
حجت الاسلام ملكی اضافه كرد: به بركت وجود امام راحل امروز پرچم ایران اسلامی در دنیا برافراشته شده است و باید قدردان وجود با بركت رهبر معظم انقلاب باشیم زیرا ولایت فقیه استمرار حركت انبیاست.
7079/3012/8066