تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۷

همدان- ایرنا- فرمانده انتظامی استان همدان گفت: یك سارقه حرفه ای در شیوه ای نوین اموال مسروقه را داخل شمشادهای كوچه پنهان و سپس با سرقت یك دستگاه خودروی باری، آنها را به مكان دیگری منتقل می كرد كه پس از 20 فقره سرقت دستگیر شد.

سردار بخشعلی كامرانی صالح روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: یك شهروند پس از مراجعه به منزل شخصی و مواجهه با وسایل بر هم ریخته خانه، متوجه سرقت 100 گرم طلا، دوربین عكاسی و دیگر وسایل شد.
وی ادامه داد: این شهروند به سرعت در تماس با مركز فوریت های پلیسی 110، این موضوع را به عوامل انتظامی اطلاع داد و ماموران كلانتری 19 همدان در محل حاضر شدند.
فرمانده انتظامی استان همدان گفت: ماموران در بررسی صحنه سرقت دریافتند كه زمان زیادی از سرقت نمی گذرد، بنابراین احتمال حضور سارق در حوالی محل جرم زیاد بود.
سردار كامرانی صالح ادامه داد: ماموران عملیات خود را از جستجوی كوچه های اطراف محل سرقت آغاز كردند كه متوجه توقف مشكوك 2 دستگاه خودور شدند.
وی ادامه داد: عوامل كلانتری 19 در بازرسی این خودروها ابتدا اموال مسروقه را از یك دستگاه خودرو باری كشف و سپس سارق را كه داخل خودروی دوم مخفی شده بود، دستگیر كردند.
فرمانده انتظامی استان همدان گفت: متهم در بازجویی ها از شگرد خود پرده برداشت و عنوان كرد كه ابتدا در كوچه های خلوت گشت زنی و خانه های با ظاهر شیك و خالی از سكنه را انتخاب می كرد و سپس در تاریكی شب با شاه كلید وارد منزل می شد و سرقت می كرد.
سردار كامرانی صالح افزود: متهم پس از سرقت، اموال مسروقه را در شمشادهای داخل كوچه پنهان می كرد و برای انتقال آن به سراغ سرقت خودرو می رفت.
وی اضافه كرد: این فرد در آخرین سرقت نمی تواند خودرو مسروقه را روشن كند و در نتیجه اقدام به سرقت خودروی دیگری از كوچه های مجاور می كند اما در بازگشت متوجه حضور ماموران می شود.
سردار كامرانی صالح گفت: این سارق برای پنهان ماندن از دید پلیس، داخل خودرو به حالت دراز كش منتظر ترك محل از سوی ماموران می شود اما عوامل انتظامی با هوشیاری او را شناسایی و بازداشت می كنند.
وی با بیان اینكه متهم به 20 فقره سرقت منزل، خودرو و وسایل داخل خودرو اعتراف كرد، گفت: ماموران در بازرسی از مخفیگاه 2 فرد همدست و مالخر این سارق، بیش از 40 دستگاه انواع تلفن همراه، یك دست مبل، لباس، یك دستگاه تردمیل، تعداد زیادی ابزار و آچارآلات و دستگاه ضبط و پخش خودرو كشف كردند.
7526/2090