قم – ايرنا – رئيس شوراي اسلامي شهر قم، گفت: جنايت هاي رژيم صهيونيستي به اندازه اي فجيع است كه هيچ انساني نمي تواند در برابر آن ساكت بماند و شركت در راهپيمايي روز قدس بهترين پاسخ به اين اقدام هاي ضد بشري است.

به گزارش ايرنا، عبدالله جلالي با حضور در راهپيمايي روز جهاني قدس در گفت و گو با خبرنگاران، افزود: شركت پرشور مردم در راهپيمايي روز جهاني قدس كه لبيك امت هميشه در صحنه به آرمان امام راحل (ره) و پيروي از فرمايشات رهبر معظم انقلاب است، نشان مي دهد جنايت هاي اسرائيل و آرمان قدس هيچ گاه از ذهن ها پاك نمي شود مگر با آزادي قدس شريف و اين مساله در آينده نه چندان دور محقق مي شود.
وي بيان كرد: مردم موقعيت شناس ايران بار ديگر با حضور پرشور خود در صحنه دفاع از فلسطين نشان دادند نمي توان در برابر كشتار بي گناهان ساكت بود و مقاومت تنها راهكار پيروزي در برابر مستكبران عالم و اسرائيل جنايتكار است.
وي ادامه داد: بصيرت و حماسه آفريني مردم ايران با حضور گسترده اي كه در راهپيمايي روز قدس امسال از خود نشان دادند، در دل تاريخ به يادگار مي ماند و در نتيجه آن، آيندگان به زودي شاهد آزادي فلسطين خواهند بود.
امام خميني (ره) در 16 مرداد 1358 دراقدامي هوشمندانه آخرين جمعه ماه مبارك رمضان را به عنوان «روز جهاني قدس» نامگذاري كردند و اين روز را روز مقابله مستضعفان با مستكبران دانستند و از مسلمانان جهان خواستند كه دراين روز همبستگي خود را براي حمايت از حقوق قانوني مردم مسلمان فلسطين به نمايش بگذارند.
7405/ 6133/