بندرعباس- ايرنا- استاندار هرمزگان گفت: طبق برنامه ريزي صورت گرفته تا هفته دولت امسال 5 هزار واحد مسكن مهر در استان به طور كامل و با وصل شدن انشعابات آب و برق اين واحدها به بهره برداري خواهد رسيد.

به گزارش ايرنا، فريدون همتي عصر يكشنبه در نشست شوراي مسكن استان هرمزگان كه با حضور احمد اصغري مهرآبادي قائم مقام وزير راه و شهرسازي در طرح مسكن مهر برگزار شد، اظهار داشت: به ساكنان واحدهاي مسكن مهر در هرمزگان اطمينان مي دهم كه مسائل آنان را به طور منظم و هفتگي مورد بررسي قرار مي دهيم تا آسايش، رفاه و آرامش مناسبي براي ساكنان اين واحدها ايجاد شود.
وي با اشاره به تصميم گرفته شده در اين نشست و تقسيم كار صورت گرفته ميان دستگاه هاي اجرايي جهت تكميل طرح هاي مسكن مهر در هرمزگان، گفت: در اين راستا مقرر شد شهرك مسكن مهر پيامبر اعظم (ص) بندرعباس به شهرداري بندرعباس تحويل داده شود تا خدمات رساني بهتري به مردم اين شهرك صورت گيرد.
همتي اضافه كرد: از مردم ساكن در واحدهاي مسكن مهر مناطق مختلف استان هرمزگان نيز مي خواهيم تا همراهي لازم را با دستگاه ها در جهت بهبود خدمات رساني داشته باشند.
استاندار هرمزگان تصريح كرد: در خصوص تعدادي از تعاوني هاي مسكن مهر در استان كه در دادگستري پرونده دارند با همكاري دادگستري كل مقرر شده بخش ويژه اي براي تسريع در رسيدگي به مسائل آنان مشخص شود.
7198/ 6048