دزفول - ايرنا - مديرعامل انجمن حمايت زندانيان دزفول گفت: نيكوكاران دزفول در ماه مبارك رمضان يك ميليارد و 200 ميليون ريال براي آزادي زندانيان غيرعمد اين شهرستان كمك كردند.

ابوالحسن صادقي پور روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود:اين كمك ها در قالب جشن نسيم مهر جمع آوري شده كه تلاش مي شود بدهي زندانياني كه به دليل جرايم غيرعمد در زندان به سر مي برند پرداخت، و اين افراد به آغوش خانوده ها بازگردند.
وي گفت: علاوه بر كمك هاي نقدي جمع آوري شده،خيرين دزفول 200 ميليون ريال كمك غيرنقدي از جمله اقلام خوراكي و موردنياز نيز به خانواده زندانيان اهدا كردند.
مديرعامل انجمن حمايت زندانيان دزفول بيان كرد: هم اكنون 80 نفر از زندانيان دزفول به دليل جرايم غيرعمد و مالي در زندان به سر مي برند كه تلاش مي شود با كمك خيرين و نيكوكاران بدهي آنها پرداخت و از زندان آزاد شوند.
وي گفت:پارسال خيرين دزفول يك ميليارد و 500 ميليون ريال براي كمك به آزادي زندانيان جرايم غيرعمد اهدا كردند كه اين كمك ها منجر به آزادي 38 نفر از زندان شد.
صادقي پور از افراد خير و نيكوكار خواست به منظور كمك به آزادي زندانيان جرائم غير عمد كه به دليل ناتواني مالي در پرداخت بدهي در زندان بسر مي برند اين انجمن را ياري كنند.
7278/ 6037