یزد - ایرنا - نماز عید سعید فطر، همزمان با سراسر كشور با حضور گسترده مردم در شهرستانها و مناطق مختلف استان یزد برگزار شد.

به گزارش ایرنا امام جمعه مهریز در خطبه های نماز عید فطر گفت: وحدت عملی بین مردم و مسوولان نیاز اصلی كشور است و باید روز به روز در جامعه اسلامی بیشتر شود.
حجت الاسلام عبدالرضا محی الدینی افزود: انقلاب اسلامی با عوامل مختلفی به پیروزی رسیده كه در كنار دین و داشتن رهبری آگاه ، موضوع وحدت از اهمیت بس والایی برخوردار است.
وی ادامه داد: تمام موفقیت های كه نصیب ملت و كشور ما شده بخاطر وحدت بوده و باید مردم و مسوولان با همبستگی برای گسترش آن در كشور وظایف شرعی و الهی خود را بیش از گذشته انجام دهند.
امام جمعه مهریز بیان كرد: دشمنان برای اینكه به هدف های زشت خود برسند همواره به دنبال ایجاد اختلاف بین مردم و مسوولان هستند كه باید با بینش دینی و انقلابی با آنها برخورد كرد.
محی الدینی گفت: ولایت فقیه عمود خیمه انقلاب اسلامی است و ملت ایران نشان داده كه تا پای جان گوش به فرمان مقتدای خود هیچگاه دست از اصول و ارزش ها بر نمی دارد.
وی به اهمیت همراهی مردم با مسوولان و داشتن بینش در قبال توطئه های دشمنان اشاره و از حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز جهانی هفته گذشته كه خیلی گسترده برگزار شد تشكر كرد.
7541/
***
امام جمعه تفت در خطبه های نماز عید فطر گفت: بزرگترین نعمت برای مردم ایران، انقلاب اسلامی بوده است.
حجت الاسلام غفوری افزود: باید مواظب توطئه های داخلی و خارجی باشیم و جلوی آنها را بگیریم، از مظلوم و حق دفاع كنیم و سخنان تفرقه انگیز نگوییم.
وی ابراز امیدواری كردم مومنان، حسنات ماه مبارك رمضان را تداوم دهند و انس با قرآن را فراموش نكنند.
6197
***
امام جمعه ابركوه گفت: عید سعید فطر عید توفیق ادای تكلیف بندگی به محضر حضرت احدیّت است.
حجت الاسلام سید ابراهیم حسینی در خطبه های نماز عید سعید فطر با تبریك این روز خجسته اظهاركرد: زن و مرد روزه دار در این ماه، میهمان خدا بودند و ضیافت الهی برای میهمانان ضیافت مادی نبود بلكه ضیافت نور و معنویّت بود.
وی همچنین با اشاره به اجرائی شدن اقتصاد مقاومتی كه مورد تأكید مقام معظم رهبری است اظهاركرد: اقتصاد مقاومتی در حقیقت همان مبانی عملی اقتصاد اسلامی است.
امام جمعه ابركوه درادامه به اوضاع كنونی جهان اسلام پرداخت وافزود: در عرصه های جهانی و بین المللی خصوصاً جهان اسلام شاهد تحقق نظرات و چشم انداز های تیزبینانه و بصیرانه حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبری در اجرائی شدن سیاستهای شیطانی كینه توزhن و دشمنان اسلام و مسلمین و متأسفانه همدستی سران خود فروخته عرب مانند رژیم قبیله ای سعودی با دشمن هستیم .
7540/ 6197