تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۰:۲۷

شيراز- ايرنا- رئيس هيات دو و ميداني فارس گفت: تيم فارس در رقابت هاي دو و ميداني بزرگسالان مردان كشور كه در شهر مشهد برگزار شد، با كسب سه نشان طلا، يك نقره و يك برنز، نايب قهرمان شد.

سيروس زارع مهذبيه، سه شنبه در گفت و گو با ايرنا افزود: در پايان اين ديدارها، فارس با امتيازي برابر با قم كه تيم قهرمان شد، در رده دوم ايستاد و تيم كرمانشاه هم با 2 طلا و چهار نقره و 2 برنز بر سكوي سوم ايستاد.
وي ادامه داد: در ماده 1500 متر، مسلم نيادوست از فارس با زمان سه دقيقه و 50 ثانيه و 86 صدم ثانيه مدال طلا گرفت، اين ورزشكار در ماده 800 متر هم به مقام هفتم دست يافت.
زارع مهذبيه ادامه داد: همچنين در دو نيمه ماراتن، حسن عابدي از فارس با زمان يك ساعت و 11دقيقه و 45 صدم ثانيه مدال طلا برگردن آويخت، علي محبي در 10 گانه كه يكي از سخت ترين ماده هاي دو و ميداني است بر سكوي قهرماني ايستاد و سومين مدال طلا را براي فارس به ارمغان آورد.
همچنين در ماده پرتاب چكش، بهراد صبوري از فارس مدال نقره گرفت و احمد فرود هم در ماده 3500متر با مانع مدال برنز را براي فارس كسب كرد.
زارع مهذبيه گفت: در اين رقابت ها كه به ميزباني شهر مشهد مركز استان خراسان رضوي برگزار شد، 200 دونده از سراسر كشور شركت داشتند.
7368 /6118