كاشان- ایرنا- مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری كاشان از نجات یك چاه كن 23 ساله تبعه افغانستان از عمق چاه 23 متری خبر داد.

به گزارش ایرنا، روح الله فدایی روز یكشنبه به خبرنگاران گفت: در پی تماس با سامانه 125 مبنی بر گرفتاری یك كارگر چاهكن در عمق چاه 23 متری ، تیم امداد و نجات ایستگاه شماره 4 به محل اعزام شدند و با تجهیزات مربوطه اقدام به خروج این فرد كردند.
وی علت این حادثه را نقص فنی بالابر و پارگی سیم بكسل بیان كرد و افزود: سقوط سطل حامل خاك به داخل درون چاه به كارگر در حال كار آسیب نزده بود و آتش نشانان برای جلوگیری از مصدومیت شخص به سبب كمبود هوا و دم زدگی، سریع وی را كه دچار استرس شده بود خارج كردند.
مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری كاشان به مردم توصیه كرد در مواقع بروز حوادث از ازدحام در محل حادثه به خصوص حریم چاه ها و گودال ها پرهیز كنند تا ماموران امداد و نجات در انجام وظیفه و كمك به مصدومان با مشكل مواجه نشوند.
افزون بر60 نفر از آغاز سال جاری تا كنون بر اثر حادثه های گوناگون در شهرستان كاشان آسیب دیدند و دست كم هفت نفر نیز جان خود را از دست دادند.
شهرستان كاشان با جمعیت نزدیك به 365 هزار نفر در فاصله 200 كیلومتری شمال اصفهان واقع است.
6136