بوشهر- ایرنا- دبیركل اتاق بازرگانی ایران گفت: شركت نمایشگاه های بین المللی بوشهر به دلیل همجواری با خلیج فارس و بزرگراه بوشهر - شیراز از ظرفیت منطقه ای شدن برخوردار است.

به گزارش ایرنا، علیرضا اشرف چهارشنبه شب در بازدید از شركت نمایشگاه های بین المللی بوشهر افزود: با توجه به اینكه این شركت تاكنون از ظرفیت سازمان توسعه تجارت استفاده نكرده است، می تواند از این سازمان استفاده موثری داشته باشد.
وی بر ضرورت پویایی و توسعه بیشتر شركت نمایشگاهی بین المللی بوشهر تاكید كرد.
اشرف افزود: شركت نمایشگاههای بین المللی بوشهر در اجرای طرح های توسعه تنها نباید از ظرفیت سهام دارانی مانند اتاق بازرگانی استفاده كند.
وی تاكید كرد: بخشی از ردیف های اعتباری سازمان توسعه تجارت برای توسعه و تجهیز شركت های نمایشگاهی پیش بینی شده است براین اساس شركت نمایشگاههای بین المللی بوشهر می تواند از این ظرفیت بهره لازم را ببرد.
اشرف ادامه داد: با توجه به اینكه نمایشگاه بین المللی بوشهر به دلیل شرایط آب و هوایی شش ماه از سال فعالیت قابل توجهی ندارد باید مطالعه لازم برای چهار فصل كردن آن فراهم شود.
مدیرعامل شركت نمایشگاه های بین المللی استان بوشهر نیز گفت: اتاق بازرگانی بعنوان دارنده 48 درصد از سهام این شركت تاكنون با پرداخت 60 میلیارد ریال نقش موثری در رونق آن داشته است.
مهرداد ابراهیمی افزود: این شركت در تلاش است تا سالن نمایشگاه های خود را به مدرن ترین سالن نمایشگاهی در حوزه جنوب كشور تبدیل كند.
7212/6047/1772