تاریخ انتشار: ۱۴ تیر ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۵

جيرفت - ايرنا - سرپرست فرماندهي انتظامي شهرستان جيرفت از شناسايي و دستگيري قاتل فراري با اقدامات شبانه روزي كارآگاهان پليس آگاهي اين شهرستان خبر داد و گفت: اين قتل به دليل مشكلات شخصي رخ داده است.

به گزارش ايرنا سرهنگ رضا محمدرضايي روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران افزود: شامگاه بيست و هشتم بهمن ماه سال گذشته يك فقره قتل در يكي از محلات شهر جيرفت به مركز فوريت هاي پليسي گزارش شد.
وي ادامه داد: ماموران پليس بلافاصله به منظور بررسي موضوع به محل اعزام شدند و در بررسي هاي اوليه مشخص شد مردي 35 ساله توسط فردي ناشناس مورد اصابت چاقو قرار گرفته و به علت شدت جراحات وارده فوت و فرد ضارب نيز بلافاصله اقدام به فرار كرده است.
سرپرست فرماندهي انتظامي شهرستان جيرفت بيان كرد: با تحقيقات موشكافانه و بررسي هاي ماموران پليس، در نهايت هويت ضارب شناسايي و دستگيري وي در دستور كار قرار گرفت.
وي اظهار داشت: از آنجا كه قاتل در لحظات اوليه پس از وقوع قتل متواري شده بود و هيچ سرنخي از خود باقي نمي گذاشت، اقدامات پليسي به منظور دستگيري وي با مشكل مواجه شد، از اين رو پرونده براي رسيدگي به صورت ويژه در اختيار اكيپي مجرب از كارآگاهان پليس آگاهي شهرستان قرار گرفت.
سرهنگ محمدرضايي گفت: كارآگاهان پليس آگاهي جيرفت با اقدامات تخصصي و تلاش شبانه روزي چند ماهه محل اختفاي قاتل را در يكي از شهرستان هاي همجوار شناسايي و پس از هماهنگي با مقام قضايي وي را دستگير كردند.
وي اظهار كرد: متهم در تحقيقات تخصصي پليس به ارتكاب قتل با استفاده از سلاح سرد اعتراف و انگيزه خود از ارتكاب بزه انتسابي و اختلافات شخصي با مقتول عنوان كرده است.
3029/7450/7429