زاهدان - ایرنا - جانشین فرمانده كل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: سپاه پاسداران به عنوان خادم ملت ایران برای حل مشكلات فعلی كشور از هیچ تلاشی فروگذار نیست و تمام توانش را در این راه به كار می گیرد.

به گزارش ایرنا، سردار سرتیپ پاسدار حسین سلامی روز شنبه در مراسم تكریم و‌ معارفه فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان اظهار داشت: سپاه پاسداران تمام توان و استعدادهای خود را با همكاری مردم برای حل مشكلات كشور به كار می گیرد و این پیام و موضع سپاه است.
جانشین فرمانده كل سپاه تصریح كرد: مشكلاتی كه در جامعه وجود دارد مربوط به تمام جوامع پیشرفته است و نظام تلاش دارد با هدایت های پدرانه رهبر معظم انقلاب و‌ افزایش همدلی مردم این مشكلات را برطرف كند.
سردار سلامی ادامه داد: به عنوان مثال 30 درصد جمعیت عربستان زیر خط فقر هستند و در آمریكا با داشتن شكوفاترین اقتصاد جهانی نیز 40 میلیون كارتن خواب زیر خط فقر وجود دارد.
وی با بیان اینكه دشمن می خواهد مردم را نا امید كند افزود : ملت ایران با حفظ وحدت و همدلی و غیرتی كه دارد تمام مشكلات را با موفقیت پشت سر می گذارد.
سردار سلامی اظهار داشت: ملت ایران غیرت و آزادگی خود را با دلار عوض نمی كند، ما متعهد به حل مشكلات مردم هستیم و این كمی صبر، استقامت، پایداری و ایستادگی را می طلبد.
جانشین فرمانده كل سپاه گفت: سیستان و بلوچستان سینه ستبر ایران اسلامی و سرزمین جوانمردی‌ ها و تجلی وحدت و همدلی حول محور اسلام و ایران عزیز است.
سردار سلامی افزود: ما در همه بازی های جهانی نخست دفاع می كنیم اما به سرعت توپ را در نیمه بعدی بازی به دروازه دشمن می كشانیم.
جانشین فرمانده كل سپاه افزود: امروز هیچ سلاحی نیست كه در داخل كشور با بهترین كیفیت سیستم های جهانی تولید نشود.
سردار سلامی گفت: همان دشمنان بزرگ كه اجماع بزرگی را فرو می ریزند در مقابل قدرت ما منزوی و پراكنده شدند و امروز همه آرمان های دشمن ما فروریخته است، صهیونیست ها می خواستند از مدیترانه تا فرات را تصرف كنند، اما یك حزب الله در آنجا تمام رویاهای آنها را فروریخت.
وی ادامه داد: این رژیم غاصب در یك باریكه دور تا دور خودش را دیوار امنیتی ایجاد كرده است، آنها می خواستند به نام اسلام سوریه را تصرف كنند، اما امروز صهیونیست ‌ها در كنار مرزها با گوش نه از بیسیم‌ لهجه‌های ایرانی، افغانستانی، عراقی، لبنانی و پاكستانی را می شنوند یعنی آن نیروی بین الملل برای از بین بردن استكبار شكل گرفته است.
سردار سلامی گفت: با وجود اینكه دشمنان شاخصه های قدرت ایران را به رسمیت شناخته اند اما می خواهند ملت ایران را ناامید كنند.
جانشین فرمانده كل سپاه تصریح كرد: راز جاودانگی ملت ایران غیرت، افتخار و سربلندی است و مشكلات موجود به فضل الهی حل خواهد شد و در این مسیر به صبر، استقامت و تلاش مضاعف نیاز داریم و ما در این راه از استقلال و امنیت مرزهایمان دفاع می كنیم.
وی با اشاره به وجود امنیت در منطقه ادامه داد: خواب های دشمنان هرگز تعبیر نمی شود چرا كه مردم با هوشیاری در مقابل توطئه ها ایستاده اند.
به گزارش ایرنا ،در این مراسم از زحمات سردار «حسین معروفی »فرمانده سابق سپاه سلمان سیستان و بلوچستان قدردانی و سردار «امان الله گشتاسبی» به عنوان فرمانده جدید معرفی شد.
3213**3042 **6081