تاریخ انتشار: ۲۴ تیر ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۳

تهران - ايرنا - «زلاتكو كرانچار» سرمربي تيم فوتبال اميد ايران به منظور آماده سازي ملي پوشان پيش از حضور در بازي هاي آسيايي 2018 جاكارتا، 27 بازيكن را به اردو فراخواند.

به گزارش ايرنا، تمرينات آماده سازي تيم فوتبال اميد ايران از روز شنبه 30 تيرماه در مركز ملي فوتبال آغاز مي شود و فدراسيون فوتبال روز يكشنبه اسامي بازيكنان دعوت شده به اردو را به اين شرح اعلام كرد:
محمدسلطاني مهر و رضا جعفري از سايپا، مهدي اميني، ابوالفضل رزاق پور، امير روستايي، محمد خدابنده لو از پيكان، حميدرضا طاهرخاني، شاهين عباسيان و محمد امين اسدي از پرسپوليس، مهدي قائدي از استقلال، احمدرضا احمدوند از مقاومت تهران، عارف آقاسي از فولاد خوزستان، رضا جبيره از صنعت نفت آبادان، يونس دلفي از استقلال خوزستان، شهاب عادلي و مهدي رحيمي و عارف غلامي از سپاهان اصفهان، مهران درخشان مهر از ذوب آهن اصفهان، محمد مهدي مهديخاني و محمد آقاجانپور از پديده مشهد، علي طاهران، محمدرضا آزادي انديزه و محمد مسلمي پور از تراكتورسازي، سيد محمد خرم الحسيني از گسترش فولاد تبريز، علي شجاعي و نيما ميرزا زاد از نساجي قائمشهر وعليرضا آرتا از مس كرمان.
ملي پوشان پس از ورود به اردو، تهران را به مقصد عراق براي انجام دو ديدار دوستانه در روزهاي 3 و 6 مرداد ماه ، ترك مي كنند. سپس تيم ملي روز 7 مرداد ماه به تهران باز خواهد گشت و پس از استراحت، از 11 مرداد ماه تمرينات خود را ادامه مي دهند.
در ادامه تيم اميد ايران روز 15 مرداد ماه به چين سفر مي كند تا روز 18 مرداد در ديداري دوستانه به مصاف تيم فوتبال اميد چين برود.
سپس ملي پوشان به طور مستقيم از چين به اندونزي سفر خواهند كرد تا در رقابتهاي آسيايي 2018 در مرحله گروهي به مصاف عربستان، كره شمالي و ميانمار بروند.
ورزشي**9029**1597