كرمانشاه - ايرنا - معاون درمان دانشگاه علوم پزشكي كرمانشاه گفت: سامانه ثبت شكايات مردمي (190) مستقر در اين معاونت آماده ثبت شكايات مردمي در حوزه تعرفه اي است.

دكتر بهمن روشني روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا، با بيان اينكه اين سامانه 24 ساعته آماده ثبت شكايات مردمي در حوزه تعرفه اي است، افزود: شكايات مردم بعد از ثبت در سامانه توسط كارشناسان حوزه معاونت بررسي و در مورد هر كدام از آنها به طور جداگانه اقدام مي شود.
او گفت: از هفتم بهمن سال 96 كه سامانه ثبت شكايات مردمي (190) به معاونت درمان انتقال يافت تاكنون 40 پرونده بررسي شده است.
معاون درمان دانشگاه علوم پزشكي كرمانشاه در ادامه اظهار داشت: علاوه بر اين سامانه حدود 100 پرونده شكايات مردمي از ابتداي امسال تاكنون از طريق مراجعه حضوري هم استاني ها بررسي شده است.
روشني تصريح كرد: محل استقرار اين سامانه درگذشته در سازمان نظام پزشكي با نام سامانه 1690 بود و از بهمن سال گذشته به دستور وزير بهداشت به معاونت درمان انتقال و به سامانه 190 تغيير نام يافت.
دانشگاه علوم پزشكي كرمانشاه اكنون در قالب 14 شبكه بهداشت و درمان و 13 بيمارستان مربوط به دانشگاه در اين استان 2 ميليون نفري خدمات بهداشتي و درماني ارائه مي دهد.
3033/8066