بجنورد- ايرنا- مديركل فرهنگ و ارشاد خراسان شمالي با اشاره به برگزاري چهارمين جشنواره تئاتر كوتاه در استان گفت: 39 اثر از هنرمندان استان به بخش بازبيني اين دوره از جشنواره راه يافته است.

حسين فرخنده روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا اظهار داشت: 13 اثر از هنرمندان شهرستان بجنورد، هفت اثر از جاجرم، 6 اثر از اسفراين و چهار اثر از شيروان به جشنواره چهارم تئاتر كوتاه استان ارسال شده است.
وي خاطرنشان كرد: از شهرستان گرمه، فاروج و مانه و سملقان نيز هر كدام سه اثر از هنرمندان تئاتر به جشنواره راه يافته است.
وي با بيان اينكه جشنواره تئاتر كوتاه استان در 2 بخش صحنه اي و خياباني برگزار مي شود افزود: اين رويداد هنري با هدف توسعه هنر‌هاي نمايشي، ارتقاي سطح كيفي تئاتر و كمك به شكوفايي استعدادها و تربيت هنرمندان برگزار مي شود.
مديركل فرهنگ و ارشاد خراسان شمالي گفت: چهارمين جشنواره تئاتر كوتاه چهارم و پنجم مردادماه امسال در شهر جاجرم برگزار مي شود.
فرماندار جاجرم نيز تئاتر را نياز اجتماعي عنوان كرد و گفت: تئاتر ابزاري براي فرهنگسازي است.
علي اكبر محبي با تاكيد بر ارتقاي كيفيت برگزاري جشنواره تئاتر كوتاه گفت: معرفي ظرفيت هاي شهرستان و توجه به برند ها و نماد ها از اهداف برگزاري جشنواره است.
چهارمين جشنواره استاني تئاتر كوتاه با مشاركت انجمن هنرهاي نمايشي خراسان شمالي چهارم و پنجم مردادماه به ميزباني شهرستان جاجرم در مجتمع فرهنگي وهنري شهيد مطهري برگزارمي شود.
7185/ 6042