اردبیل - ایرنا - مدیركل ورزش و جوانان استان اردبیل از احداث پیست موتورسواری و اتومبیل رانی استاندارد در این استان خبر داد.

به گزارش ایرنا، بهرام آقاخانی روز دوشنبه در مجمع انتخاباتی هیات موتورسواری و اتومبیل رانی استان اردبیل افزود: تملك زمین مورد نیاز پیست استاندارد موتورسواری و اتومبیل رانی مراحل نهایی را طی می كند.
وی اظهار داشت: راه اندازی این پیست مزایای زیادی برای استان دارد و با بهره برداری از آن علاوه بر توسعه ورزش شاهد رونق و توسعه اقتصادی و توریسم ورزشی در منطقه خواهیم بود.
وی بیان كرد: اداره كل ورزش و جوانان از همه هیات های ورزشی استان به ویژه هیات های ورزشی كه عملكرد قابل قبولی داشته باشند حمایت ویژه می كند.
او اضافه كرد: استقبال مردم و علاقه مندی جوانان به موتورسواری و اتومبیل رانی و وجود فردی كار بلد و توانمند در راس این فدراسیون فرصت مناسبی برای هیات استان است تا از این ظرفیت نهایت استفاده را بكند.
مدیركل ورزش و جوانان استان اردبیل خواستار همكاری بیش از پیش هیات موتورسواری و اتومبیل رانی استان با دستگاههای مرتبط از جمله نیروی انتظامی شد.
آقاخانی توجه به هیات شهرستان ها، استفاده از ظرفیت بخش خصوصی برای رونق این رشته ورزشی، برگزاری كلاس های آموزشی برای مربیان، داوران و ورزشكاران، تنظیم تقویم ورزشی سالانه هیات استان و استعدادیابی را از جمله مهم ترین مسائل برای توسعه و پیشرفت این رشته ورزشی عنوان كرد.
در این مجمع انتخاباتی كه 2 نامزد داشت عزیزه تراز با كسب 15 رای از مجموع 17 رای ماخوذه به مدت چهار سال به عنوان رییس هیات موتورسواری و اتومبیل رانی استان اردبیل انتخاب شد.
6130/6016