اروميه - ايرنا- مشاور مالي و اجرايي معاون تربيت‌بدني و سلامت وزير آموزش و پرورش گفت: حدود 40 درصد از اعتبارات مصوب معاونت تربيت‌بدني و سلامت اين وزارتخانه در سال گذشته محقق شد.

حامد صبوري روز سه‌شنبه در حاشيه گردهمايي معاونان تربيت بدني و سلامت وزارت آموزش و پرورش كشور در اروميه به خبرنگار ايرنا افزود: سال گذشته با پيگيري‌هاي معاون تربيت‌بدني و سلامت وزارت از حدود يكهزار و 130ميليارد ريال اعتبار مصوب رديف مستقل اين معاونت، 480 ميليارد ريال در حوزه تربيت‌بدني و سلامت تخصيص يافت و تمامي اعتبارات مذكور در بين استان‌هاي كشور توزيع شد.
وي ادامه داد: تمامي اعتبارات مصوب طرح تملك دارايي‌هاي سرمايه‌اي اين معاونت در سال گذشته به ميزان 114 ميليارد ريال با مساعدت سازمان برنامه و بودجه و حوزه معاونت توسعه مديريت و پشتيباني وزارت متبوع تخصيص و توزيع استاني شد.
صبوري با اشاره به توسعه، تجهيز و خريد چمن مصنوعي براي استان‌ها نيز گفت: توسعه، تجهيز و خريد چمن مصنوعي براي 154 مدرسه و مجتمع آموزشي در سراسر كشور از اقدامات در دست اقدام معاونت تربيت بدني و سلامت وزارت آموزش و پروش است.
به گزارش ايرنا گردهمايي معاونان تربيت بدني و سلامت وزارت آموزش و پرورش، به مدت 2 روز در اروميه با هدف تبيين سياست ها و راهبردهاي معاونت تربيت بدني و سلامت آموزش و پرورش در سال تحصيلي آينده در حال برگزار است.
7125/3072