تهران - ایرنا - سید عباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حكمی همایون امیرزاده را به عنوان رییس مركز روابط عمومی و اطلاع رسانی این وزارتخانه منصوب كرد.

به گزارش عصر چهارشنبه خبرنگار فرهنگی ایرنا از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، در حكم سیدعباس صالحی خطاب به امیرزاده آمده است:« نظر به سوابق و تجربیات ارزنده جنابعالی به موجب این حكم به عنوان رییس مركز روابط عمومی و اطلاع رسانی منصوب می شوید.
وی در این حكم آورده است: «انتظار می رود با بهره گیری از تمام ابزارهای رسانه ای، تبلیغاتی و ظرفیت های موجود، ضمن تعامل سازنده با اصحاب رسانه با هماهنگی و همدلی معاونت ها و سازمان های تابعه در انعكاس خدمات و برقراری ارتباطات كوشا باشید.»
مشاور اجرایی معاونت امور فرهنگی و مدیر كلی فرهنگ و ارشاد اسلامی استان هرمزگان از جمله سوابق همایون امیرزاده به شمار می رود.
پیش از این محمدمهدی احمدی مشاور وزیر و مدیر كل حوزه وزارتی عهده دار سرپرستی مركز روابط عمومی و اطلاع رسانی بود.
به گزارش ایرنا، مشاور اجرایی معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، ریاست رسیدگی به تخلفات ناشران، ریاست شورای نظارت و ارزشیابی نمایشگاه بین المللی كتاب تهران و مدیریت كل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان هرمزگان از جمله مسئولیت های امیرزاده محسوب می شود.
فراهنگ ** 1355 ** 1418