ساري - ايرنا - كميته امداد امام خميني (ره ) مازندران به منظور تسريع در اشتغالزايي براي افراد تحت پوشش و راهنمايي آنان در راه اندازي كارگاههاي توليدي ، كلينيك كسب و كار خرد راه اندازي كرده است .

به گزارش خبرنگار ايرنا ، نخستين كلنيك امروز شنبه با همكاري جمعي از اساتيد و كارشناسان حوزه كارآفريني و اشتغال استان در ساري آغاز به كار كرد و قرار است به ساير شهرستان ها هم گسترش يابد.
مديركل كميته امداد امام (ره) مازندران در آيين آغاز به كار اين كلينيك گفت كه در اين مركز سعي مي شود تا بهره گيري از ظرفيت اساتيد و كار آفرينان موفق استان ، دلايل عدم موفقيت طرح هاي اشتغالزا و يا كندي اجراي طرح ها بررسي و ريشه يابي شود.
رضا نوروزي افزود : كميته امداد خودكفايي و استقلال مددجويان در زمينه اشتغال را پيگيري مي كند و در اين مسير تنها به پرداخت تسهيلات اكتفا نمي كند .
وي ادامه داد : مددجويان گاهي افراد بدون اطلاع در زمينه توليد و بازاريابي محصولات هستند و در روند فعاليت ها به مشاوره هاي تخصصي در اين حوزه ها نياز دارند كه در اين كلينيك ها به آنها ارائه مي شود .
مديركل كميته امداد مازندران گفت كه در هر كلينيك كسب و كار خرد حدود 20 نفر از اساتيد دانشگاهي و كارشناسان با تجربه در حوزه كارآفريني حضور دارند و به صورت رايگان خدمات مشاوره اي لازم را ارائه مي كنند .
وي افزود : همچنين مددجوياني كه در زمينه فضاي كسب و كار خود با مشكل مواجه هستند به اين كلينيك ها ارجاع مي شوند تا آموزش هاي لازم را فرا گيرند.
نوروزي گفت كه كلينيك كسب و كار مشاغل خرد بر اساس برنامه ريزي صورت گرفته بزودي در شهرهاي نوشهر و رامسر در غرب مازندران هم راه اندازي مي شود .
كميته امداد امام مازندران پارسال با اجراي طرح هاي اشتغالزا زمينه اشتغال پنج هزار و 300 مددجوي را فراهم كرد ولي در اين ميان 70 طرح به دليل مشكلات در روند اجرا قرار است به كلينيك تازه تاسيس معرفي شوند .
2096/1654