هاشم محمدلو روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با استقرار میزخدمت شكل مشاغل و گستره آن تغییر می كند و نباید نگران اشتغال افراد بود.
وی یادآورشد: به حتم افراد با كسب مهارت ها و توانمندی ها جدید می توانند حرفه خود را تغییر دهند.
محمدلو اظهار كرد: در صورتی كه نگرانی بابت نبود مهارت لازم در مشاغل جدید وجود داشته باشد، این كاركنان و افراد باید به حتم خود را به روز كنند.
معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان زنجان گفت: بدون شك در وضعیت جدید، مشاغل بیشتری ایجاد می شود و باید به سراغ فعال سازی آنها رفت.
وی خاطرنشان كرد: موضوع ایجاد مشاغل جدید و كسب مهارت های مورد نیاز كاركنان در دولت الكترونیك هم مورد تاكید قرار گرفته است.
محمدلو با بیان اینكه بدنه دولت بسیار بزرگ است، ادامه داد: خدمات دولت باید به بخش خصوصی واگذار شوند و لزومی برای ارائه آنها از سوی دولت وجود ندارد.
معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان زنجان گفت: با استقرار میز خدمت تكریم و ارائه خدمات به ارباب رجوع سریعتر شكل می گیرد و در نهایت رضایت مردم كسب می شود.
وی اضافه كرد: در صورتی كه خواهان كاهش مراجعات مردم به دستگاه های اجرایی، سبك سازی بدنه دولت و كاهش هزینه های جاری هستیم، باید به سمت استقرار میز خدمت حركت كنیم.
محمدلو تاكید كرد: بر اساس آسیب شناسی انجام شده، دولت برای مدیریت بدنه خود، راهی به جز الكترونیكی سازی خدمات ندارد.
بناست میزخدمت به شكل حضوری و الكترونیكی در دستگاه های اجرایی مستقر شود.
3001/6085
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۷:۳۷
زنجان – ایرنا – معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان زنجان گفت: با وجود آنكه استقرار میز خدمت الكترونیك، مشاغلی از لیست كاركنان دولت را حذف می كند اما به تبع آن مشاغل جدیدی هم شكل می گیرد.