اهواز- ايرنا- مردم انقلابي استان خوزستان به رغم فراخوانهاي گسترده ضد انقلاب براي اعتراض، اغتشاش و اعلام نارضايتي به مسئولان نظام به آنان پاسخ منفي دادند تا بار ديگر تمام قد وفاداري خود را به نظام اثبات كنند.

پس از يك هفته تلاش گسترده گروههاي ضد انقلاب و معاند نظام در فضاي مجازي براي كشاندن مردم اهواز و خوزستان به سطح خيابانها در يازدهم مرداد ماه براي اعلام نارضايتي ولي مردم هوشيار استان خوزستان كمترين التفاتي به آنان نكردند تا موجب ياس دشمنان شوند.
گر چه مدتي است وضعيت بازار تحت تاثير القائات و يا جو سازيهاي دشمن دستخوش تغييرات شده و قيمت اجناس و كالاها به يكباره افزايش يافته ولي مردم وفادار به نظام مقدس جمهوري اسلامي با صبر و حوصله و اعتقاد و ايمان به مديران حاكميتي اجازه داده اند تا مسئولان با تدبير و انديشه بر مشكلات پيش آمده فائق آيند.
ضد انقلاب طي چند روز گذشته با تمامي ترفندهاي خود سعي داشت تا از مشكلات به وجود آمده اقتصادي بهره برداري سياسي كرده و مردم استان را در مقابل حاكميت قرار دهد ولي اين مردم با بصيرت خوزستان بار ديگر نيز به دعوت آنان ' نه' گفته تا اثبات كنند كه پاي اعتقاداتشان ايستاده و از ارزشهاي نظام دفاع خواهند كرد.
نكته قابل تعمق اينكه پس از نيامدن مردم به خيابانها و مكاني را كه آنان مشخص كرده بودند به يكباره فيلم و كليپي را به نام مردم اهواز در فضاي مجازي منتشر كردند و از حضور مردم در خيابانهاي اهواز خبر دادند در حالي كه مردم روز گذشته عادي تر از همه روزهاي در خيابانهاي نادري و طالقاني به خريد كالاهاي خود پرداختند.
مردم خوزستان با نه گفتن به دشمنان نظام تنها و تنها وظيفه مسئولان را سنگين و سنگين تر كردند چرا كه مردمي كه اينگونه پاي نظام خود ايستاده اند تنها شايسته خدمت هستند و مديران بايد بكوشند تا زمينه رفاه آنان را فراهم كنند، گرانيها را از بين ببرند و به مطالبات اقتصادي و... آنها كه كاملا به حق هم هست پاسخ دهند.
مردم خوزستان كه هشت سال رنج و سختي دفاع مقدس را بر خود تحمل كرده اند امروز بار ديگر از نظام و انقلابشان دفاع كردند و اعلام كردند كه مشكلات اقتصادي ايران توسط همين مردم و همين مسئولان حل مي شود و نيازي به نسخه پيچي بيگانگان و كساني در آنسوي مرزها ندارند.
مردم مومن ، انقلابي و صبور خوزستان كه هميشه در روزهاي سخت در كنار مسئولانشان قرار مي گيرند اين بار هم به بيگانگان نه گفتند تا اثبات كنند كه هم به نظامشان وفادارند و هم تحمل سختيها را مثل گذشته دارند.
اما مسئولان بايد پاسخ نجابت اين مردم صبور را در عمل داده و با فراهم كردن زمينه آرامش و آسايش آنها پاسخي در خور و شانشان را تقديم كنند.
قطعا افزايش قيمتها و گرانيهاي اخير ريشه در مسائل رواني دارد و مردم با اعتراض نكردن بار ديگر به مسئولان خود اعتماد كرده تا از اين مشكل هم گذر كنند و آرامش را براي آنان رقم زنند.
خبرنگار ايرنا خوزستان