جیرفت - ایرنا - مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی گفت : امسال بیش از 20 میلیون نسخه الكترونیك چاپ و طی سال گذشته تا كنون 90 میلیون نسخه درمانی الكترونیك در كشور صادر شده است.

به گزارش ایرنا، سیدتقی نوربخش روز شنبه با حضور در اداره تامین اجتماعی شهرستان جیرفت در جمع خبرنگاران افزود: یكی از برنامه های مهم سازمان تامین اجتماعی، ایجاد نسخه الكترونیك و حذف دفترچه بیمه است.
وی با بیان اینكه در زمان حاضر در هشت استان كشور نسخه به صورت الكترونیك صادر می شود تصریح كرد: صدور آن زیرساخت مهمی برای تحول در نظام سلامت كشور به شمار می رود كه سازمان تامین اجتماعی در این حوزه، پیشگام است.
مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی با اشاره به سفر یكروزه خود و همراها به جنوب استان كرمان بیان كرد: به دعوت نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی به این منطقه سفر كردیم تا بتوانیم امكانات موجود درمانی این دیار را بررسی و برای پیشرفت و ارتقای زیرساخت ها راهكار های موثرتری پیدا كنیم.
نوربخش اضافه كرد: سه بیمارستان در استان كرمان به طور مستقیم به مردم خدمات ارائه می دهد و درمان غیرمستقیم هم از طریق دفتر اسناد پزشكی در حال انجام است.
بیش از یكصد هزار خانوار ماهانه در استان كرمان از سازمان تامین اجتماعی مستمری دریافت می كنند و تعهدات این مجموعه در بخش بیمه ای و حوزه پرداخت مستمری بیش از 110 میلیارد تومان در ماه است.
سیدتقی نوربخش صبح امروز به همراه معاونان و مدیران استانی سازمان تامین اجتماعی با دعوت نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد به منظور بررسی امكانات درمانی این شهرستان ها به جنوب كرمان سفر كرد.
جنوب كرمان متشكل از هفت شهرستان، یك سوم مساحت این استان را با جمعیت یك میلیون نفر به خود اختصاص داده است.
7450/7429/3029/1630