به گزارش ايرنا، علي محمد احمدي امروز شنبه از طريق مركز پاسخگويي و ارتباطات مردمي «سامد» به مشكلات، درخواستها و مطالبات گوناگون مردم در نقاط مختلف استان پاسخ داد.
وي همچنين دستورات لازم براي پيگيري و رفع مطالبات مردمي را به فراخور درخواستها و موضوعات مطرح شده توسط آنها به دستگاهها و متوليان مربوطه صادر كرد.
احمدي اظهار داشت: همه درخواستها و مشكلات مطرح شده بايد در يك بازه زماني كمتر از يك ماه به استاندار گزارش شود.
استاندار كهگيلويه و بويراحمد بيان كرد: مسأله اشتغال از جمله درخواستهاي عمده مردمي از طريق اين سامانه بود كه با توجه به محدوديتها و ضوابط قانوني بهكارگيري نيروها در نهادهاي دولتي تنها از طريق برگزاري آزمون رسمي امكان پذير خواهد بود.
احمدي عنوان كرد: البته توضيحات و توجيهات لازم در اين زمينه نيز به متقاضيان ارائه شد.
وي ابراز داشت: مسائل عمراني، اجتماعي، طرحهاي راكد سرمايه گذاري، مشكلات اقتصادي، ارائه تسهيلات بانكي و تضييع حقوق برخي نيروهاي شركتي و يا قراردادي در برخي دستگاهها از ديگر موضوعات و درخواستهاي مطرح شده توسط مردم در نقاط مختلف كهگيلويه و بويراحمد بود.
احمدي بر ضرورت پاسخگويي سريع، تكريم مردم و متقاضيان و جديت در حل مشكلات مطرح شده تاكيد كرد و گفت: پاسخگويي به مسائل و درخواستهاي مردم حتي در دورترين نقطه استان از طريق سامانه «سامد» به طور مستمر و هر ماه يكبار توسط معاونان استاندار، فرمانداران و مديران كل دستگاههاي اجرايي ادامه دارد.
استاندار كهگيلويه و بويراحمد گفت: يكي از موفقيتها و اقدامهاي جدي دولت دولت تدبير و اميد در راستاي تكريم مردم استفاده از روشهاي نوين به منظور انتقال نظرات و ديدگاههاي آنها به دولتمردان است و سامانه 111 با اين هدف راه اندازي شده است.
استاندار كهگيلويه و بويراحمد ابراز اميدواري كرد كه اين الگوي مناسب علاوه بر دريافت مسائل و مشكلات مردمي به شيوهاي سهل و ضمن تكريم ارباب رجوع به فرهنگي در راستاي پاسخگويي با استفاده از سيستمهاي نوين الكترونيكي تبديل شود.
مديركل بازرسي، مديريت عملكرد و امور حقوقي استانداري كهگيلويه و بويراحمد نيز گفت: سامانه سامد فعاليت همه جانبه دارد و به طور متوسط ماهانه يكي از مديران استاني در مركز ارتباطات مردمي حضور مييابد و به صورت تخصصي به درخواستهاي مختلف مردم پاسخ ميدهند.
محمود مؤمن نسب افزود: اين شبكه مورد استقبال بالاي مردم قرار گرفته و تاكنون ۷۰ درصد از درخواستها كه قابليت اجرا و بر اساس قانون و دستورالعملها را داشته پاسخ گرفتهاند.
وي اظهار داشت: روزانه بين ۳۰ تا ۱۰۰ مورد تماس مردمي از طريق شبكه سامد برقرار ميشود كه ظرف مدت كمتر از 20 روز به اين درخواستها پاسخ داده ميشود و از طريق پيامك و تماس تلفني فرد متقاضي در جريان روند پيگيري و فرآيند درخواست خود قرار ميگيرد.
مؤمن نسب با بيان اينكه براي ترويج فرهنگ پاسخگويي از طريق سامانه سامد نيازمند همكاري بيش از پيش رسانهها هستيم گفت: مسئولان و مديران اجرايي در دستگاههاي مختلف اعم از اجرايي، امنيتي، قضايي و خدماتي ميتوانند با حضور در اين مركز پاسخگوي مستقيم درخواستها، مشكلات و مطالبات مردمي در حوزههاي گوناگون باشند.
3016/6110
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۲
ياسوج- ايرنا- استاندار كهگيلويه و بويراحمد ارتباط مفيد و عزتمند مديران و مسئولان اجرايي با مردم را از مهمترين اهداف سامانه نوين ارتباطي سامد (111) دانست و تاكيد كرد: دستگاههاي مربوطه موظفاند تا حصول نتيجه نهايي مشكلات و مطالبات درخواستي را پيگيري كنند.