كيوان گردان روز يكشنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا اظهار داشت: هم اينك محصولات شاخص استان مانند چرم ، سفال و سراميك، كشمش و مبل و منبت در قالب برندهاي مختلفي توليد و عرضه مي شود كه بايد يكسان سازي شود.
وي با تاكيد بر حمايت از واحدهاي صنعتي و تقويت پتانسيل هاي موجود استان گفت: افزايش دانش فني، كمك به صادرات، حضور در نمايشگاه هاي داخلي و خارجي و سوق دادن به سمت تبليغات در فضاهاي مجازي مي تواند به رونق بازار محصولات همدان كمك كند.
مديرعامل شركت شهرك هاي صنعتي همدان اضافه كرد: در همين راستا نمايشگاه توانمندي هاي استان با هدف معرفي توليدات شاخص واحدهاي صنعتي در پاييز امسال همچون سه سال گذشته برگزار مي شود.
گردان با تاكيد بر استفاده از كالاي ايراني خاطرنشان كرد: براي حمايت از حقوق 2 قشر مصرف كننده و توليدكننده با برخي از بانك هاي استان تفاهم نامه اعطاي كارت هاي اعتباري براي خريد محصولات داخلي منعقد شده است.
938 واحد توليدي در 29 شهرك و ناحيه صنعتي همدان فعال است.
7527
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۰
همدان - ايرنا - مديرعامل شركت شهرك هاي صنعتي همدان گفت:صنايع كوچك همدان براي موفقيت در توسعه صادرات، نيازمند برندسازي مشترك هستند.