مشهد- ايرنا- امامان جمعه شهرهاي مختلف استان خراسان رضوي مبارزه با تحريم اقتصادي را نيازمند پيروي از الگوي دوران دفاع مقدس و مبارزه با مفاسد اقتصادي دانستند.

امام جمعه گناباد گفت: مبارزه با مفاسد اقتصادي نيز نيازمند تعامل همه بخشها و قواي مقننه، مجريه و قضائيه است.
حجت الاسلام حسن صادقي نسب در خطبه هاي نماز جمعه گناباد افزود: قواي قضائيه، مقننه و مجريه و دستگاه هاي نظارتي و امنيتي بايد گلوگاه هاي فساد را مسدود كنند و در اين ميان قوه قضائيه بايد با همه توان به ميدان بيايد چون بناي نظام جمهوري اسلامي برخورد قاطع و بدون ملاحظه با مفسدان است.
وي اظهار داشت: مشكلات اقتصادي كشور ريشه داخلي دارد و بايد با اتكا به توانايي هاي داخلي و مديريت و نظارت قوي براي رفع آنها تلاش كرد.
وي گفت: تغيير تيم اقتصادي دولت خواست عموم مردم است.
حجت الاسلام صادقي نسب افزود: با آمريكا مذاكره نمي كنيم چون به تجربه ثابت شده است كه اين كشور زورگو، پر توقع و غير قابل اعتماد است.
وي اظهار داشت: به واسطه اقتدار نظام جمهوري اسلامي حمله به ايران از دستور كار دشمنان خارج شده و ملت و نيروهاي مسلح ما با قاطعيت در مقابله هر متجاوز مي ايستد.

* امام جمعه موقت سبزوار نيز گفت: مسئولان و مردم با پيروي از الگوي دوران دفاع مقدس از سد مشكلات عبور مي كنند.
حجت الاسلام محمد سليماني در خطبه هاي نماز جمعه سبزوار افزود: آزادگان سرافراز الگوي صبر و ايثار هستند كه وفاداري خود را به انقلاب اسلامي ثابت كردند.
وي با گراميداشت سالروز بازگشت آزادگان به ميهن اسلامي اظهار داشت: امروز عزت و اقتدار انقلاب اسلامي مرهون خون شهدا، رشادت آزادگان و ايثارگران دوران دفاع مقدس است.
وي گفت: آزادگان، دوران سخت شكنجه در زندانهاي رژيم بعث عراق را تحمل كردند و تسليم خواسته هاي دشمن نشدند و امروز نيز مديران و جوانان بايد از آزادگان درس مقاومت بگيرند.
حجت الاسلام سليماني همچنين با گراميداشت روز مسجد افزود: مساجد نماد وحدت و انسجام مسلمانان هستند.
2095/ 8145/7495 / 6053