كاشان- ايرنا- فرماندار اردستان از بهره برداري از 33 طرح عمراني در اين شهرستان همزمان با هفته دولت در آئين هايي جداگانه خبر داد.

به گزارش ايرنا، حميدرضا تاملي روز سه شنبه در نشستي با خبرنگاران اردستان به مناسبت هفته دولت گفت: اين طرح ها با تخصيص مبلغ نزديك به 190 ميليارد ريال از محل اعتبارهاي استاني، شهرداري ها، نيكوكاران و بخش خصوصي اجرا شده است.
وي افزود: طرح هاي آماده بهره برداري مربوط به آموزش و پرورش، شهرداري هاي اردستان و مهاباد، آب و فاضلاب، بخشداري هاي مركزي و زواره، امور برق، بهداشت و درمان، شبكه دامپزشكي، جهاد كشاورزي، صنعت و معدن، شركت نفت و صدا و سيما مي باشد.
فرماندار اردستان بيان كرد: همچنين چند طرح از جمله ساختمان كلانتري زواره، جاده زواره به تلك آباد، روستاي شهراب به سيانك در بخش زواره، ساختمان اداره تبليغات اسلامي اردستان و مجموعه گردشگري آونگ در دهستان گرمسير نيز آغاز خواهد شد.
او اضافه كرد: پنج طرح شاخص شامل مركز جامع سلامت زواره، كارخانه توليد خوراك طيور، كارگاه توليد آجر سفالي، جايگاه سوخت و ايستگاه هاي ديجيتال صدا و سيما در آئيني ويژه با حضور مسئولان به بهره برداري مي رسد.
تاملي اعزام كاروان اميد آفرينان با حضور مسئولان اداره هاي خدمت رسان مانند بنياد مسكن، منابع طبيعي و محيط زيست به روستاها و تلاش برطرف كردن مشكلات، حضور در آئين هاي عبادي سياسي نمازجمعه و قدرداني از پنج مدير برتر شهرستان را از ديگر برنامه هاي گراميداشت هفته دولت در اردستان عنوان كرد.
شهرستان اردستان با جمعيت افزون بر 42 هزار نفر در فاصله 118 كيلومتري شمال شرقي اصفهان واقع است.
7431/8123