مهاباد- ايرنا- فرماندار تكاب با اشاره به توجه ويژه دولت تدبير و اميد به گازرساني روستايي گفت: 400 ميليارد ريال اعتبار براي گازرساني به روستاهاي اين شهرستان تخصيص يافته و هزينه مي شود.

به گزارش ايرنا، علي مكرمي روز سه شنبه در آيين بهره برداري از طرح گازرساني به روستاي فيض آباد تكاب افزود: هم اينك 38 طرح گازرساني به روستاهاي شهرستان تكاب با 50 تا 80 درصد پيشرفت فيزيكي در حال اجراست.
وي بيان كرد: با بهره برداري از اين طرح هاي گازرساني بيش از 50 درصد خانوارهاي روستايي تكاب از نعمت گاز طبيعي بهره مند خواهند شد.
وي با بيان اينكه گازرساني به روستاها از مهمترين اقدامات دولت در شهرستان تكاب است، اضافه كرد: تا پايان سال 1398 تمام روستاهاي اين شهرستان گازرساني خواهد شد.
وي گفت: با توجه به حجم بالاي سرمايه گذاري، پيشرفت فيزيكي و روند اجراي طرح هاي گازرساني شهرستان تكاب وضعيت مطلوبي دارد.
به گزارش ايرنا، به مناسبت گراميداشت هفته دولت بهره برداري از طرح گازرساني به روستاي فيض آباد از توابع بخش مركزي تكاب با 3 ميليارد ريال هزينه با حضور فرماندار و جمعي از مسئولان محلي آغاز شد و با بهره برداري از آن 50 حانوار روستايي از نعمت گاز طبيعي بهره مند شدند.
در هفته دولت امسال بيش از 30 طرح عمراني، كشاورزي، آموزشي و خدماتي با 180 ميليارد ريال هزينه در شهرستان تكاب به بهره برداري مي رسد.
شهرستان تكاب با 80 هزار نفر جمعيت و 102 روستا در جنوب آذربايجان غربي واقع شده است.
7514/2093