یزد - ایرنا - معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: تنها راه برون رفت از مشكلات كشور مقاومت، همدلی و ولایتمداری آحاد مردم و مسئولان است.

به گزارش ایرنا، سرتیپ دوم پاسدار محمدرضا نقدی روز چهارشنبه در آیین بزرگداشت شهیدان رجایی و باهنر در مسجد روضه محمدیه یزد كه با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ، استاندار، معاونان استانداری یزد، مسئولان و قشرهای مختلف مردم برگزار شد، افزود: عده ای می خواهند از وجود برخی مشكلات كشور علیه نظام و انقلاب استفاده كنند كه باید هوشیار باشیم.
وی با اشاره به اینكه مشكلات موجود ناشی از بی تفاوتی و بی توجهی عده ای به اهداف والای انقلاب است، تاكید كرد: تكیه بر دین ، استفاده از ظرفیت های داخلی و همدلی همه اقشار بر محور ولایت فقیه، ضامن پیروزی بر چالش ها و مسائل موجود است.
رئیس سابق سازمان بسیج مستضعفین تاكید كرد: دشمنان برای رسیدن به اهداف خود همواره بر این موضوع تبلیغ و پافشاری دارند كه نظام ایران توانایی اداره جامعه را ندارد در حالیكه به بركت انقلاب، ثمره زیادی نصیب ملت در اقصی نقاط كشور شده است.
به گفته نقدی ولایتمداری، مدیریت جهادی و انقلابی موجب شكست توطئه های استكبار جهانی و حامیان آنها خواهد شد، مردم و مسئولان همواره بر تحقق اهداف انقلاب و نظام اسلامی تاكید داشته باشند.

** پیشرفت كشور مرهون تدین مردم و روحیه انقلابی آنان است
معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: پیشرفت جمهوری اسلامی ایران، در چهار دهه اخیر در عرصه های مختلف اقتصادی ،فرهنگی ، نظامی، سیاسی همه مرهون تدین، مدیریت جهادی و روحیه انقلابی مردم است و باید برای گسترش آن بیش از گذشته فعالیت كرد.
سرتیپ دوم محمدرضا نقدی همچنین در همایش تبیین و گفتمان سازی دستاوردهای چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب كه با حضور جمعی از نخبگان فرهنگی بسیج برگزار شد، افزود: تداوم توسعه كشور در گرو ترویج روحیه ایمان، جهاد و مقاومت است.
وی ادامه داد: ملت ایران در 40 سال گذشته با ولایتمداری و ایستادگی بر اصول و ارزش های دینی و انقلابی در برابر تمام هجمه های استكبار جهانی و حامیان آنها مقاومت كردند كه این كار معجزه بزرگ الهی محسوب می شود.
رئیس سابق بسیج مستضعفین تاكید كرد: با مطالعه و بررسی تاریخ انقلاب در می یابیم، پس از پیروزی انقلاب، دشمنان منافع خود را در ایران از دست دادند، به دسیسه متوسل شدند ولی به حول قوه الهی و بصیرت ملت همه ترفندها خنثی شد.
این یادگار دوران دفاع مقدس به توطئه های فرهنگی دشمنان علیه انقلاب اشاره كرد و یادآور شد: هم اكنون 275 رسانه به زبان فارسی و گویش های مختلف ایران علیه ملت و انقلاب به صورت مستمر برنامه پخش می كنند.
نقدی همچنین به فعالیت كانال ها، سایت ها و سایر ابزارهای نوین رسانه ای علیه ایران در سال های گذشته اشاره كرد و گفت: گرچه این فعالیت ها شتاب زیادی گرفته است ولی آنها در برنامه های خود موفق نیستند.
استان یزد با یك میلیون و 138 هزار نفر جمعیت، هم اكنون 300 هزار بسیجی دارد.
هفته دولت از دوم شهریور همزمان با سراسر كشور در یزد آغاز شد و به همین مناسبت 437 پروژه تولیدی، صنعتی، كشاورزی ، برقرسانی در 10 شهرستان استان به بهره برداری رسید.
7536/ 2047/