جاكارتا - ايرنا - نيما عالميان ملي پوش تنيس روي ميز ايراني امروز (جمعه ) در مرحله يك هشتم نهايي به مصاف حريفي از كشور ژاپن رفت و با پذيرش شكست از دور اين رقابت ها حذف شد.

به گزارش خبرنگار اعزامي ايرنا به جاكارتا ، در ادامه رقابت هاي انفرادي تينس روي ميز هجدهمين دوره بازي هاي آسيايي ساعت 11 به وقت محلي مقابل «يودا جين» از كشور ژاپن بازي كرد اما با وگذاري نتيجه چهار بر يك به حريف از دور اين رقابت ها كنار گذاشته شد.
عالميان روز گذشته موفق شد حريفي از مالزي را شكست دهد.
وي در گيم اول رقابت برابر حريف ژاپني پاياپاي پيش رفت و نماينده كشورمان توانست 15 بر 13 حريف خودش را شكست دهد. ولي در گيم‌هاي بعد ورزشكار ژاپن بر بازي سوار شد و توانست در گيم هاي بعد با نتايج 11بر 6،
11 بر 5 ، 11 بر 7 و 11 بر 10 پيروز شود.
نوشاد عالميان ديگر نماينده ايران امروز از ساعت 13 به مصاف ورزشكار كره جنوبي مي رود.
رقابت هاي هجدهمين دوره بازي هاي آسيايي كه به ميزباني شهرهاي جاكارتا و پالمبانگ در كشور جاكارتا در حال برگزاري است يكشنبه (11 شهريور ماه )با معرفي برترين هاي رشته ها و مواد مختلف و مراسم اختتاميه به كار خود پايان خواهد داد.
ايران با 378 ورزشكار زن و مرد در اين رقابت ها شركت كرده تا در 42 ماده و رشته ورزشي به مصاف حريفان برود و نتيجه اين رقابت ها تا سيزدهمين روز اين رقابت ها 58 مدال شامل 19 طلا ، 19 نقره و 20 برنز بوده است . ايران در حال حاضر پس از كشورهاي چين ، ژاپن ، كره جنوبي و اندونزي رده پنجم اين رقابت ها را در اختيار دارد. سهم زنان ورزشكار كشورمان در اين مدال 18 مدال تا امروز است.
ورزشي **9250*2017