فریبرز كرمی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: طبق ضوابط حمل و نقل مسافر، آیین نامه اجرایی و قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی، ناوگان مسافربری مؤظف به رساندن مسافران به مقصد ذكر شده در بلیط های صادره توسط شركت ها هستند.
وی گفت: ماده 6 از آیین نامه مذكور صراحتا اعلام كرده، در صورت اخذ وجه و صدور بلیط، شركت یا مؤسسه مكلف به ارائه سرویس حمل و نقل و رساندن مسافر به مقصد مندرج در بلیط می باشد.
كرمی گفت: در صورت هرگونه تخلف از سوی شركت یا رانندگان ناوگان عمومی مسافربری و عدم رساندن مسافران به مقصد مقرر، مسافران می توانند ضمن اطلاع و اعلام شكایت خود از راننده ناوگان مربوطه به مسئولان این اداره كل، خواستار حقوق قانونی خود در این خصوص شوند.
وی تصریح كرد: پس از ثبت شكایت مسافر از طریق سامانه 3000143 ، یا مراجعه حضوری به نماینده این اداره كل مستقر در پایانه شهید كاویانی و بررسی های لازم، به تخلف رانندگان در عدم خدمات دهی مناسب و تضییع حقوق مسافران در كمیسیون ماده 11 رسیدگی و با افراد متخلف برخورد قانونی می شود.
هم اكنون 243 دستگاه اتوبوس، هزار و 365 مینی بوس و یك هزار و 208 دستگاه خودرو سواری در ناوگان حمل و نقل عمومی كرمانشاه به مسافران خدمات می دهند.
27 مجتمع خدمات رفاهی بین راهی در این استان هم اكنون با امكانات لازم پذیرای ارائه خدمات به مسافران و هموطنان هستند.
استان كرمانشاه بیش از هشت هزار كیلومتر راه اصلی، فرعی و روستایی دارد.
3033/8066
تاریخ انتشار: ۱۳ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۴
كرمانشاه - ایرنا - مدیركل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان كرمانشاه گفت: ناوگان مسافربری مؤظف به رساندن مسافران به مقصد مندرج در بلیط های صادره هستند.