تهران- ایرنا- دستیار ارشد وزیر خارجه در امور ویژه سیاسی در دیدار هلگا اشمید دبیركل سرویس اقدام خارجی اتحادیه درباره آخرین تحولات منطقه ای به ویژه سوریه و یمن و تلاش برای پایان دادن هر چه سریع تر بحران در این كشورها رایزنی كرد.

به گزارش ایرنا از مركز دیپلماسی رسانه ای وزارت امور خارجه، حسین جابری انصاری كه نیمه شب گذشته از ژنو وارد بروكسل شده است، امروز چهارشنبه در مقر اتحادیه اروپا با هلگا اشمید دبیركل سرویس اقدام خارجی اتحادیه دیدار كرد.
دستیار ارشد وزیر خارجه در امور ویژه سیاسی در این دیدار درباره آخرین تحولات منطقه ای به ویژه سوریه و یمن و تلاش های جاری برای پایان هر چه سریعتر بحران در این كشورها گفت وگو و تبادل نظر كرد.
جابری انصاری عصر چهارشنبه در سفر به بلژیك، در سومین دور گفت وگوهای ایران و اتحادیه اروپایی و چهار كشور آلمان، فرانسه، ایتالیا و بریتانیا درباره بحران یمن شركت و درباره همكاری های ایران و طرف اروپایی برای پایان دادن به جنگ تحمیلی علیه ملت یمن و فاجعه انسانی جاری در این كشور رایزنی خواهد كرد.
در این گفت وگوها همچنین دبیركل سرویس اقدام خارجی اتحادیه اروپایی و مدیران كل سیاسی وزارت خارجه های چهار كشور مزبور مشاركت خواهند داشت.
سیام*3061*1535