تهران- ايرنا- رييس سازمان خصوصي سازي با بيان اينكه ​وزير ورزش و جوانان به طور جدي بدنبال خصوصي سازي پرسپوليس و استقلال است، گفت: فكر مي كنم ظرف 2 هفته آينده، هيات وزيران با شروع روند خصوصي سازي 2 باشگاه موافقت كند و بلافاصله در آن زمان شرايط و نحوه كار را خواهيم گفت.

به گزارش ايرنا و به نقل از پايگاه خبري وزارت ورزش و جوانان، ميرعلي اشرف پوري حسيني درباره آخرين اخبار مربوط به خصوصي سازي 2باشگاه استقلال و پرسپوليس گفت: خوشبختانه مسعود سلطاني فر وزير ورزش و جوانان به طور جدي پيگير خصوصي سازي 2 باشگاه است و با نامه اي كه به درخواست وزير ورزش و جوانان براي شروع مجدد روند خصوصي سازي اين 2 تيم از سوي سيدرحمت الله اكرمي سرپرست وزارت اقتصاد و امور دارايي به دولت رفته است، منتظر مصوبه هيات وزيران براي شروع روند واگذاري استقلال و پرسپوليس هستيم.
رييس سازمان خصوصي سازي ادامه داد: فكر مي كنم ظرف 2 هفته آينده، هيات وزيران با شروع روند خصوصي سازي 2 باشگاه موافقت كند و بلافاصله در آن زمان شرايط و نحوه كار را خواهيم گفت.
پوري حسيني درباره قانون بازنشستگان و اينكه شامل او هم مي شود يا خير گفت: متاسفانه اين قانون شامل حال من نمي شود و با وجود اينكه خيلي ها دوست دارند و منتظر بازنشستگي من هستند ولي انشاءالله با قدرت كار واگذاري دو باشگاه استقلال و پرسپوليس را ادامه خواهم داد.
ورزشي**ع.ك**9129