بندرعباس - ايرنا - شهيد علي مسلم زاده يكي از شهيدان دوران دفاع مقدس استان هرمزگان در بخشي از وصيت نامه اش خطاب به مردم آورده است: هميشه و در همه حال خود را پيرو ولايت فقيه بدانيد و از دستورات پيامبرگونه امام خميني پيروي كنيد.

به گزارش ايرنا، شهيد علي مسلم زاده در روز سرد و باراني 14 ديماه سال 41 در بندر لافت به دنيا آمد و پس از مدتي همراه خانواده به شهر بندرعباس محل سكونت اصلي اش بازگشت.
وي مقطع دبستان را در مدرسه 'حافظ' بندرعباس و راهنمايي را در مدرسه' 28 مرداد' سپري كرد.
شهيد مسلم زاده دوران انقلاب در راهپيمايي ها و تظاهرات انقلابي مردم شركت مي كرد و پس از انقلاب و با شروع جنگ تحميلي رژيم بعث ضد ايران راهي جبهه شد و به عنوان سرباز ارتش در جبهه ها حضور داشت.
شهيد علي مسلم زاده سرانجام پس از 18 ماه خدمت 24 ارديبهشت ماه 62 در جبهه گيلان غرب در منطقه سومار براثر اصابت گلوله به شهادت رسيد.
وي در ابتداي وصيت نامه اش ضمن درود به رهبر كبير انقلاب امام خميني(ره) و شهيدان آورده است: پدر و مادر عزيز شما هم خدا را شكر كنيد كه فرزندتان لياقت اين را پيدا كرده است كه در راه مكتبش كه همان اسلام است قدم كوچكي بردارد.
شهيد مسلم زاده در ادامه اين وصيت نامه مي افزايد: مادر عزيز به خودت افتخار كن كه توانستي فرزندي تربيت كني كه خدمت گذار اسلام و مملكت اسلامي اش باشد، نكند گريه و اظهار ناراحتي كني چراكه با اين عمل تو دشمن شاد مي شود و من راضي نيستم.
وي اضافه كرده است: مادرجان هروقت خواستي گريه كني به ياد مصيبت هاي حضرت زينب(س) در عصر عاشورا بيفت و آن وقت خدا را شكر كن، صبر كن خدا در قرآن به صابران وعده نيكو داده است، برادر كوچكم را با احكام اسلام و ولايت آشنا و تربيت كنيد.
شهيد مسلم زاده در پايان وصيت نامه اش آورده است: وصيتم به امت شهيد پرور اين است كه هميشه و در همه حال خود را پيرو ولايت فقيه بدانيد و از دستورات پيامبرگونه امام خميني پيروي كنيد.
9887 /6048