اهواز – ايرنا - سرمربي تيم فوتبال استقلال خوزستان گفت: افرادي كه بر روي سكوها من را دلال خطاب كردند بايد اين مسئله را اثبات كنند در غير اين صورت از آن ها شكايت مي كنم.

به گزارش ايرنا داريوش يزدي پنجشنبه شب بعد از شكست تيمش مقابل نفت آبادان در مرحله يك هشتم نهايي جام حذفي در نشست خبري اظهار داشت: در شب هر مسابقه عده اي به ما توهين مي ‌كنند، با اين وضعيت ما چگونه مي‌ توانيم با تمركز كافي بازي كنيم.
وي افزود: از روز اول كه من مربي استقلال خوزستان شدم عده ‌اي كه خودشان را به تيم چسبانده اند، براي تيم چالش به وجود مي آورند، من عمري در فوتبال با صداقت كار كردم و اجازه دخالت در كارهايم را به كسي نمي دهم، متاسفانه‌ برخي از دوستان مربي كه بيكار هستند به اين افراد خوراك داده و هزينه مي كنند تا هدايت يك تيم را بر عهده بگيرند.
سرمربي استقلال خوزستان خطاب به دستگاه هاي امنيتي گفت: برخورد با اين گونه افراد كار سختي نيست، اگر حساب افرادي كه امروز يزدي را دلال مي دانند را چك كنند‌ خيلي از مسائل مشخص ‌مي‌ شود، همين افراد ديشب به مسئولان فني و مديريتي تيم توهين كردند و قطعا اين اتفاقات بازيكنان جوان تيم را تحت تاثير قرار مي ‌دهد.
وي در خصوص داور بازي گفت: متاسفانه فدراسيون در اين بازي حساس داوري را انتخاب كرده كه تا به حال در ليگ برتر سوت نزده است، داور همشهري مديرعامل نفت آبادان است، اين مسئله را ما مي دانيم چگونه كميته داوران نمي ‌داند، آيا اين چينش نمي توا‌ند به ضرر تيم استقلال خوزستان باشد؟
يزدي با بيان اين كه‌ در جريان بازي 2 بر صفر پيش افتاديم‌ تا زماني كه پنالتي به سود نفت اعلام نشده بود جريان بازي به سود ما بود گفت: داور با پنالتي كه گرفت ‌آب سردي روي ما ريخت و در ادامه مسابقه را از دست داديم، خطا روي كرار اصلا پنالتي نبود، و در مقابل پنالتي ما گرفته نشد، بارها در رسانه ‌ها گفته شده كرار بازيكني است كه داور را فريب مي‌دهد و امروز هم اين اتفاق افتاد.
وي افزود: با قضاوتي كه از داور ديديم بايد فاتحه فوتبال را خواند، عده ‌اي انگشت شمار هستند كه از روز اول براي تيم چالش درست كردند، آن ها در سال ‌هاي قبل هم اين مشكلات را درست مي ‌كردند و دوستان ما در گذشته با اين افراد كه درآمدشان از مربي و بازيكنان بيشتر است، سازش كردند و اين موضوع توقع آن ها را بالا برده است، اگر به دنبال بر طرف كردن مشكلات فوتبال هستيم بايد از وزارت ورزش، فدراسيون، مديران، مربيان، بازيكنان و ... شروع كنيم.
سرمربي استقلال خوزستان با بيان اين كه اولويت ما رقابت هاي ليگ برتر است گفت: ما در جام حذفي برنامه جدي نداشتيم و از روز اول گفتم دنبال فرصت دادن به بازيكنان جوان هستيم، سه بازي مهم در ليگ برتر آن هم در اهواز داريم و قطعا اين نتايج را جبران مي كنيم، هيچ وقت تيم يزدي در يك فصل 11 گل نخورده است اما در 2 بازي قبلي استقلال خوزستان 11 گل خورديم كه از اين موضوع ناراحت هستيم.
ديدار تيم هاي استقلال خوزستان و نفت آبادان در مرحله يك هشتم نهايي جام حذفي با نتيجه پنج بر 2 به سود نفت آبادان به پايان رسيد.
9879/6002/6064