محسن مهرعلیزاده كه از ساعت 11 تا 12 و 30 دقیقه یكشنبه از طریق سامانه 111پاسخگوی مطالبات مردم شده بود، در گفت و گو با ایرنا افزود: مردم می تواند مسائل و مشكلات خود را از طریق این سامانه بطور مستقیم و غیر حضوری به مسئولان استان ارائه كنند.
وی اظهار داشت: با برقراری ارتباط با این سامانه، دیگر لازم نیست مردم برای در میان گذاشتن مشكلات خود با مسئولان نامه نگاری كنند.
استاندار اصفهان بیان كرد: پس از برقراری ارتباط و بیان مشكل از سوی مردم، این موارد جمع بندی و رسیدگی می شود و شهروندان می توانند از طریق كد رهگیری كه دریافت می كنند، پاسخ درخواست های خود را دریافت دارند.
به گزارش ایرنا، استاندار اصفهان در این ارتباط 41 مورد از تماس های تلفنی با موضوع مسائل و مشكلات، پیشنهادها، انتقادات و شكایات مردم در بخش های صنعت و سرمایه گذاری، آب، اداری و حقوقی، درخواست ارتقای شغلی، اشتغال، بیكاری و پرداخت تسهیلات بانكی را دریافت كرد و متناسب با هر درخواست دستور لازم را به معاونت ها و مدیران ستادی استانداری اصفهان صادر نمود.
همچنین در پایان این ارتباط تلفنی به هریك از تماس گیرندگان یك كد رهگیری از طریق سامانه اختصاص یافت تا بتوانند درخواست خود را در مراحل بعدی پیگیری كنند.
سامانه الكترونیكی ارتباط مردم و دولت (سامد) از سامانه های مهمی است كه با هدف تكریم ارباب رجوع و رسیدگی به مشكلات مردم در كوتاه ترین زمان ممكن بدون نیاز به مراجعه حضوری آنان راه اندازی شده است.
سامد سامانه الكترونیكی ارتباط مردم و دولت به شماره 111 است كه شهروندان می توانند از طریق آن مسائل، مشكلات و درخواست های خود را با مدیران و مسئولان در میان گذارند و از طریق كد رهگیری دریافت شده آنها را پیگیری كنند.
7150/ 2093
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۵
اصفهان – ایرنا - استاندار اصفهان گفت: از هفته آینده هر هفته 2 نفر از مدیران كل این استان از طریق سامانه الكترونیكی ارتباط مردم و دولت موسوم به سامد پاسخگوی مطالبات مردم خواهند بود.