مهاباد- ايرنا- يك نفر سارق موتورسيكلت در بوكان و 2 نفر سارق ترانس هاي برق و دكل هاي مخابراتي در مهاباد توسط نيروي انتظامي دستگير و تحويل مقام قضايي شدند.

فرمانده انتظامي بوكان روز چهارشنبه در خصوص دستگيري سارق موتورسيكلت به خبرنگار ايرنا گفت: اين سارق پس از شناسايي و دستگيري به 12 فقره سرقت اعتراف كرد.
سرهنگ مجيد محبعلي ادامه داد: در ارتباط با اين پرونده 6 دستگاه موتورسيكلت سرقتي كشف و پنج نفر مالخر نيز دستگير شده اند.
وي از شهروندان بوكاني خواست در صورتي كه در ارتباط با اين پرونده شكايتي داشته باشند، با مراجعه به پليس آگاهي شكايات خود را مطرح كنند.
فرمانده انتظامي مهاباد هم از دستگيري 2 نفر سارق ترانس هاي برق و دكل هاي مخابراتي در اين شهرستان خبر داد و افزود: اين افراد در حال فروش 200 كيلوگرم سيم مسي به يك واحد سمساري دستگير شده و در بازجويي ها به 41 فقره سرقت ترانس هاي برق و دكل مخابراتي اعتراف كردند.
سرهنگ رضا ظهيريان با اشاره به اينكه 2 نفر مالخر نيز در اين پرونده دستگير شد، گفت: اموال مسروقه به همراه يك دستگاه خودرو سرقتي از اين 2 سارق با تشكيل پرونده به مقامات قضايي تحويل داده شدند.
وي همچنين از دستگيري يك نفر سارق منازل و ساختمان هاي نيمه كاره در مهاباد خبر داد و اضافه كرد: او نيز به 25 فقره سرقت اعتراف كرده است.
مهاباد و بوكان در جنوب آذربايجان غربي قرار دارند.
7510/3020/2093