قزوين - ايرنا - مديركل راهداري و حمل و نقل جاده اي قزوين گفت: 2 هزار و 722 حلقه لاستيك بين رانندگان اين استان و در سه مرحله تاكنون توزيع شده است.

به گزارش بعدازظهر دوشنبه ايرنا و به نقل از روابط عمومي اداره كل راهداري و حمل و نقل جاده اي استان قزوين، افشين پيرنون در دومين جلسه كارگروه هماهنگي توزيع لاستيك ناوگان حمل و نقل عمومي جاده اي، تاكيد كرد: توزيع لاستيك بين رانندگان ناوگان حمل و نقل استان از 7 مهرماه سال جاري تاكنون در سه مرحله صورت گرفته است.
وي ادامه داد: تخصيص لاستيك به رانندگان ناوگان حمل و نقل از سوي سازمان صنعت، معدن و تجارت صورت گرفته است.
پيرنون ادامه داد: از 9 هزار و 432 دستگاه ناوگان حمل و نقل عمومي كالاي جاده اي فعال در استان تاكنون پنج هزار و 500 دستگاه اقدام به ثبت درخواست جهت لاستيك نموده اند.
اين مسئول يادآور شد: با توجه به جايگاه ويژه بخش حمل و نقل عمومي كالاي جاده اي و سهم 2.6 درصدي ناوگان استان در سطح كشور، اداره كل راهداري و حمل و نقل جاده اي قزوين تمام توان و ظرفيت خود را جهت شفاف سازي، تسريع و سهولت انجام اين امر به كار گرفته است.
مديركل راهداري و حمل و نقل جاده اي قزوين در پايان اضافه كرد: جلسات كارگروه هماهنگي توزيع لاستيك استان به صورت مستمر و ماهانه به منظور ارزيابي فرآيند توزيع تشكيل و نقاط قوت و ضعف طرح فعلي مورد رصد قرار گرفته و تصميم هاي لازم جهت ارتقاي سطح كيفي خدمات اتخاذ مي گردد.
8054