اصفهان - ایرنا - فدراسیون فوتبال مصر برگزاری دیدار دوستانه با ایران را كه زمان برگزاری آن 20 نوامبر (29 آبان) پیشنهاد شده است رد كرد.

به گزارش ایرنا، پایگاه اطلاع رسانی الیوم السابع روز سه شنبه نوشت: پیشنهاد شده بود این دیدار دوستانه پس از دیدار مصر با تونس برگزار شود.
تیم فوتبال مصر 16 نوامبر ( 25 آبان) در مسابقات انتخابی جام ملت های آفریقا 2019 به مصاف تونس می رود.
به نوشته الیوم السابع، فدراسیون فوتبال مصر پس از آنكه مذاكراتش با برزیل، آرژانتین و كلمبیا برای برگزاری دیدارهای دوستانه به دلیل مسائل مالی و مشكلات مربوط به روادید بازیكنان حریف به بن بست رسید، در حال تلاش برای برگزاری دیدارهای دوستانه در ماه نوامبر است.
برپایه این گزارش تیم های برزیل، آرژانتین و كلمبیا همچنین خواستار برگزاری دیدارهای دوستانه با مصر در كشورهای اروپایی شده بودند كه مورد موافقت این فدراسیون قرار نگرفت.
تیم ملی فوتبال ایران 24 آبان در یك مسابقه دوستانه با ترینیداد و توباكو روبرو می شود. شاگردان كارلوس كی روش قرار بود 29 با ونزوئلا بازی كنند اما این تیم به دلیل اینكه 6 نفر از بازیكنانش در باشگاه های آمریكایی بازی می كنند، برگزاری مسابقه با ایران را رد كرد.
تیم ملی فوتبال ایران در 2 زمان فیفا دی پس از جام جهانی، با تیم های ازبكستان و بولیوی مسابقه تداركاتی برگزار كرد و فرصت برگزاری 2 مسابقه دیگر را از دست داد. در صورت مشخص نشدن یك حریف برای 29 آبان، سومین فرصت بازی تداركاتی پیش از جام ملت های آسیا نیز از دست می رود.
شاگردان كی روش خود را برای شركت در جام ملت های آسیا كه دی ماه به میزبانی امارات برگزار می شود آماده می كنند. ایران در این مسابقات با تیم های عراق، یمن و ویتنام همگروه است.
ورزشی 2093** 2024