سيد مسعود عسگريان روز شنبه در جمع خبرنگاران افزود: سامانه 137 شهرداري راه ارتباطي مستمر مردم و شهرداري است و نقش موثري در افزايش تعامل مردم و مشاركت آنان دارد.
وي با بيان اينكه اين سامانه بايد تقويت شود اظهار داشت: مركز 137 شهرداري همدان آماده دريافت هرگونه انتقاد، پيشنهاد و نيز رسيدگي به مشكلات موجود در محله ها و مناطق مختلف شهري است.
عسگريان خاطرنشان كرد: خدمات شهري و عمراني، حمل و نقل عمومي و ترافيك شهري، اماكن عمومي، زيباسازي و چشم انداز شهري و امور اجتماعي و مزاحمت هاي شهري از عمده موضوعاتي است كه شهروندان در خصوص آن با سامانه 137 ارتباط برقرار مي كنند.
وي اظهار داشت: به هر اندازه شهرداري همدان ارتباط خود را با مردم افزايش دهد در نتجيه آن از مشكلات مردم مطلع شده و مردم هم با اطمينان خاطر بيشتري در امور شهري شهرداري را ياري ميكنند كه موجب ارتقا خدمات شهري و توسعه شهر ميشود.
رئيس كميسيون نظارت، بازرسي و امور اداري شوراي شهر همدان با بيان اينكه اكثر شكايتهاي ثبت شده مردم در اين سامانه مربوط به مسايل عمران شهري است افزود: تاكنون شهرداري همدان در سه بخش با 40 درصد موفقيت در پاسخگويي خدماتي را توسط اين سامانه به مردم همدان ارايه داده است.
وي با بيان اينكه شهرداري همدان جزو پنج كلانشهر در كشور است كه براي ارتباط با مردم از اين سامانه استفاده ميكند اظهار داشت: براي پاسخگويي مناسب به تقاضاهاي مردمي كارشناسان اين سامانه در ساعت غيراداري به صورت نوبتبندي فعاليت دارند و تقاضاهاي مردم از شهرداري همدان را ثبت و به اطلاع مسئولان در شهرداري ميرسانند تا براي برطرف كردن آنها اقدام كنند.
7523/2087
تاریخ انتشار: ۵ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۹
همدان-ايرنا- رئيس كميسيون نظارت، بازرسي و امور اداري شوراي شهر همدان گفت: سامانه 137 در راستاي دريافت، ثبت و رسيدگي به شكايات مردم اين شهر راه اندازي شده و ارتباط عزتمند مردم با شهرداري همدان از اهداف اين سامانه است.