اروميه- ايرنا- مديركل روابط عمومي استانداري آذربايجان غربي گفت: 35 نفر از ثبت نام كنندگان سامانه 111 از ساعت 16 تا 21 امروز /شنبه/ با استاندار ديدار كردند و به بيان مشكلات و ديدگاه هاي خود پرداختند.

حسام شيرازه محبت شامگاه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا با اشاره به اينكه پنجمين ديدار مردمي استاندار آذربايجان غربي امروز برگزار شد، افزود: 22 نفر از شهرستان اروميه و 13 نفر از شهرستان هاي اطراف بر اساس اولويت و زمان بندي به اين ديدارها دعوت شدند.
وي افزود: ديدارهاي مردمي استاندار آذربايجان غربي به صورت دوره اي و هر ماه يكبار برگزار مي شود و متقاضيان مي توانند با ثبت نام در سامانه 111 در اين ديدار حضور يابند.
مديركل روابط عمومي استانداري آذربايجان غربي گفت: سامانه تلفني 111 امكان پيوند 2 سويه بين مردم و دولت مردان را فراهم كرده است و مردم مي توانند از هر گوشه استان با تماس تلفني مسائل، مشكل ها و پيشنهادهاي خود را با استاندار آذربايجان غربي در ميان بگذارند.
وي با اشاره به اينكه حضور مديران كل در كنار استاندار نيز بر اساس مشكلات درج شده در سامانه 111 مشخص مي شود، ادامه داد: مديران كل كميته امداد امام خميني (ره)، جهاد كشاورزي، تعاون، كار و رفاه اجتماعي، بنياد شهيد، دانشگاه علوم پزشكي، ميراث فرهنگي و صنعت، معدن و تجارت در ديدار امروز حضور داشتند و به مشكلات مردمي در اين حوزه ها رسيدگي كردند.
به گزارش ايرنا برقراري ارتباط 2 سويه و تنگاتنگ بين مسئولان و مردم از حقوق متقابل بين آنان و مورد تاكيد دين مبين اسلام است؛ اگرچه برقراري ارتباط چهره به چهره هنوز نيز از موثرترين انواع ارتباطات به شمار مي رود اما به دليل سختي ها و پيچيدگي هاي زندگي امروزي و تحولات چشمگير و شگرف عصر ارتباطات، كانال هاي ارتباطي متنوع و كم هزينه اي براي برقراري ارتباطات بوجود آمده است.
مركز ارتباطات مردمي با تغيير ساختار ارتباطات مردمي در كشور تحولي عظيم را در برقراري كمي و كيفي ارتباطات ايجاد كرده كه افتتاح پروژه ملي سامد 111 جزو آنهاست
يكي از مجاري شبكه يكپارچه ارتباط مردم با دولت (سامد) در سراسر كشور، اين سامانه تلفني است كه همه آحاد ملت مي توانند ايده ها، پيشنهادات، انتقادات، شكايات و درخواست هاي خود از دولت را با آن مطرح كنند. در واقع هدف از راه اندازي اين سامانه، تمهيد شرايط لازم براي برقراري ارتباطات موثر و كارآمد و نيز پاسخگويي سريع و صحيح به مسائل و مشكلات مردم در رابطه با دستگاه هاي اجرايي است.
در دولت تدبير و اميد با راه اندازي سامانه سامد، مردم بدون دغدغه، مشكلات، انتقادها، پيشنهادها و نظرات خود را به كارشناسان حاضر اعلام مي كنند و تمامي آنها به دست مسئولان مي رسد تا زمينه برطرف شدن اين مشكلات و اجراي نظرات در صورت امكان فراهم شود.
9918/2093