مشهد- ایرنا- فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی گفت: پس از انجام عملیات بزرگ اربعین كه همچنان ادامه دارد، در روزهای پایان ماه صفر مهیای عملیات بزرگ تامین نظم و امنیت مراسم 28صفر با بیش از پنج میلیون زائر بارگاه ملكوتی حضرت امام رضا (ع) هستیم.

به گزارش روز چهارشنبه پایگاه خبری پلیس، سردار حسین اشتری در مراسم تكریم و معارفه فرمانده انتظامی خراسان رضوی افزود: امیدواریم با تامین نظم و امنیت در دهه پایانی صفر برگ زرین دیگری بر افتخارات خادمان نظم و امنیت كشور بیفزاییم.
وی با اشاره به حضور میلیونی زائران در راهپیمایی باشكوه اربعین حسینی اظهار داشت: این كنگره عظیم و باشكوه مردمی افتخاری است برای بشریت، مسلمانان و شیعیان دنیا تا دشمنان و معاندان نظام را ناامید و مسلمانان را امیدوار كند.
سردار اشتری گفت: نیروی انتظامی با حضور 30 هزار مامور در مرزهای غربی كشور مسئولیت خطیر نظم و امنیت این حماسه بزرگ را عهده دار شد كه در این ایام، شاهد خلق جلوه های زیبا و با شكوه بودیم.
در این مراسم سردار محمدكاظم تقوی به عنوان فرمانده انتظامی خراسان رضوی معرفی شد.
سردار تقوی پیش از این جانشین فرمانده مرزبانی ناجا بود.
سردار قادر كریمی فرمانده پیشین انتظامی خراسان رضوی پس از 13 ماه فعالیت در این استان مهر ماه امسال به دلیل بیماری قلبی در بیمارستان بستری شد و طی این مدت سرهنگ ابراهیم قربانزاده سرپرستی فرماندهی انتظامی خراسان رضوی را برعهده داشت.
7505/ 6053