سمنان - ايرنا - فرماندار دامغان گفت: 13 آبان تا ابد نقطه عطفي در تاريخ سراسر حماسه جمهوري اسلامي ايران است.

به گزارش ايرنا، علي اصغر مجد روز يكشنبه در جمع شركت كنندگان در راهپيمايي 13 آبان ضمن گراميداشت روز دانش آموز و روز مبارزه با استكبار جهاني ابراز داشت: اين روز بزرگ يادآور مبارزه ها و درگيري مردم با استكبار و استبداد جهاني است كه امروز آمريكاي جنايتكار، پرچم استكبار را در دست دارد.
فرماندار دامغان اضافه كرد: انقلاب اسلامي ما در مسير نهضت حسيني قرار دارد و در جهت اهداف متعالي اسلام به سرعت در حال پيشرفت است.
وي تصريح كرد: پيام 13 آبان امسال، پيام ايستادگي و مقاومت در برابر تهديد دشمنان به ويژه آمريكاي مستبد است.
وي با اشاره به سخنان سخيف ترامپ و دولت آمريكا در تحريم عليه ايران گفت: آمريكا براي برنامه ريزي تحريم ها در 13 آبان به منظور اعمال فشارهاي اقتصادي به مردم اقدام كرده كه اين اقدام پوچ، هرگز به سرانجام نخواهد رسيد.
وي افزود: آمريكا هرگز قابل اعتماد نبوده است كه با عدم پاي بندي به قراردادهاي بين المللي اين موضوع را اثبات كرده است.
مجد به افزايش وحدت، انسجام و برادري بين مردم و تلاش براي حفظ ارزش ها اشاره كرد و گفت: امروز شاهديم عليرغم همه تلاش ها و استفاده از توان ديپلماسي آمريكا در فشار عليه ايران، اين حركت با موضع قدرت ايران، همواره به شكست خواهد انجاميد.
وي افزود: قدرت آمريكا روز به روز در حال افول است و اين كشور جايگاه ديپلماسي خود را از دست داده و در مقابل ايران به جايگاه جهاني خود بيش از گذشته دست پيدا كرده است.
فرماندار دامغان ضمن تقدير از مردم اين شهرستان براي حضور حداكثري در راهپيمايي امروز افزود: با اين حضور، روحيه استكبارستيزي مردم به رخ جهانيان كشيده شده است و دشمنان ايران نيز با رصد ماهواره اي بازتاب اين حضور را از طريق رسانه هاي تبليغي خود مشاهده خواهند كرد.
مردم شهر دامغان در يوم الله 13 آبان با حضور خود در صحنه با شعار مرگ بر استكبار و برافراشتن پلاكاردهايي با آرمان هاي انقلاب تجديد ميثاق كردند.
اين راهپيمايي از ميدان شهداي شهر دامغان آغاز و در محل مصلي امام خميني (ره) با سخنراني فرماندار و قرائت قطعنامه به پايان رسيد.
9856/7408